• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pikkubudjetilla pyöräilemään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TKX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
lario sanoi:
Minun tapauksessa liikennevakuutusten hinnat on olleet kiveen hakattuja, muista vapaaehtoisista vakuutushinnoista on voinut vähän neuvotella.
Näin on mullekkin kyllä käynyt, LIIKENNEvakuutuksiin ei mitään ylimääräisiä alennuksia saa. Ne vapaaehtoiset vakuutukset taas on mitä on, ja alennusta voi saada vaikka puolet pois kuhan perustelet hyvin.
Eikai niitä bonareitakaan taivaasta tipu LIIKENNEvakuutukseen, paitsi että ainakin iffi antaa nykyään samat kaikkiin fillareihin (jos sulla on toisessa jo täpöt, saat toiseenkin)

Aloittajana olisin kyllä jo soittanut eka sivulla mainitulle Mialle. Näyttää asialliselta pyörältä. Kävin itse vastaavaa 900 cm3 kokeilemassa ja tykkäsin kyllä, mutta kyseisessä yksilössä oli liikaa laittamista, piti päästä heti ajamaan. Siis Diversion kyseessä. Ostin sitten tonnisen Fasun ja olen kovasti tykännyt. Tosin hintaluokka aloittajalle liian kallis.

Back