• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

pikku jelppiä tarttis F650GS 00-07

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rekkamasa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Rekkamasa

MotOrg ry jäsen
Rekkamasa sanoi:
Tahtoisin tilata edm pyörään tarkoitetut jalkatapit sillä ne ovat silmämääräisesti lähimpänä tuon mun Triumphin vastaavia mutta tarvitsisin yhden mitan, no oikeastaan kaksi, varmistuakseni siitä käykö nämä:

http://www.ebay.com/itm/142098665756?_trksid=p2055119.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&rmvSB=true

tuohon mun Daytonaan. Mitat mitkä tarvitsisi on saranatapin halkaisija sekä tuon tapin rungon hahloon menevän osan leveys.
Onpas hyvän näköiset jalkatapit. Nuo tarvitsemasi mitat pystyt itse mittaamaan tuosta näytöltä, noin suurin piirtein, käyttämällä noita tuotekuvassa annettuja mittoja.

Niinnoinniinkun suurinpiirtein sanoisin että leveyttä on sellanen 28,2mm ja tuo tapin reikä on joko 6 tai 8, tokko on seiska eikä varmasti kymppi. Ois vaan kiva jos kävis ns nakkaamalla ettei tarttis viilailla vaikka siihenkin olen kyllä täysin varautunut...

Back