• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pikaruoka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja far
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli tossa taas kerran mieleen, että mitenköhän te muut mopoilijat kuljetatte esim McDonaldsista ruokaa kotia päin kun olette mopolla liikenteessä. Juomat on se ainoo mikä pelottaa tossa, mutta ite tossa pari viikkoa sit uskaltauduin yrittämään juoman kuljettamista, ja kas sehän pysyi läikkymättömänä, kiitos tuplakansien!
biggrin.gif

Onko muilla jotain hyviä ehdotuksia tai keinoja?

juomien kuljetukseen on esim etutolppiin kiinnitettävät nahkaiset tai kankaiset juomatelineet omiaan. juomat ei juurikaan läiky jos ajat tasaisesti. en tosin ole kokeillut pahvimukeilla..

No yleensä jos nyt tulee mopolle lähdettyä mäkkiin niin otan kyllä repun mukaan, ei silloin mitään ongelmia ole juomien yms. kanssa kun pyytää vaan sen pahvialustan. Muutaman kerran on toki nälkä iskenyt matkalla eikä ole ollut reppua mukana, niin olen jättänyt juoman pois ja kuljettanut ruuat nohevasti mittariston päällä pleksin suojissa, arvioiden nopeutta
tounge.gif
biggrin.gif

Meinasin vastata että ei mulla ole ainakaan autoa. Kunnes muistin että onhan minulla se Saab 96
biggrin.gif
On jääny vähälle taas ajot kun pärrällä liikkuu
biggrin.gif

Vatsassa tulee kotiin kuljetettua. Tosin jos meinaa jäädä matkalle niin pitää muistaa sanoa taksikuskille että pysäyttää... ei tule niin kalliiksi.
baaa.gif

Helpoin vaihtoehto on jättää rasvainen roskaruoka alkulähteelleen. Kukapa sitä söisi?
tounge.gif

Ei tule kuljetusongelmia!

juomien kuljetukseen on esim etutolppiin kiinnitettävät nahkaiset tai kankaiset juomatelineet omiaan. juomat ei juurikaan läiky jos ajat tasaisesti. en tosin ole kokeillut pahvimukeilla..
Keuliessa tuppaa kyllä läikkymään.
biggrin.gif

No, oikeasti, syön noissa paikoissa tosi harvoin. Onneksi on olemassa yleensä muitakin vaihtoehtoja.

Mä en oo oikein koskaan ymmärtänyt noita autokaistoja, eikö sitä safkaa voi syödä siellä paikan päällä? Eikä haise kotilokaan sille skeidalle
cool.gif

Eipäs ole moista ongelmaa kun ei juuri tule noissa pikaruokapaikoissa käytyä. Jos joskus jossain sattuis käymäänkin niin masussahan ne kulkee.

No pizza ainakin kulkee hyvin tankinpäällä
wink.gif

Paitsi kannattaa varoa notta ei tule rasvat pizzalaatikon pohjasta läpi...

nimim. Tankki täynnä rasvaläikkiä
withstupid.gif

Onneks asun sen verran maaseudulla, et eipä ole tollasia ongelmia. Lähimpään heseenkin on pari- kolkyt kilsaa matkaa, joten silloin kun tulee siellä käytyä, syön safkat paikan päällä ja jatkan matkaa hyvin ravittuna.
ghostface.gif

Back