• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pikaista apua tarvitaan: IXS Orca koot?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zetori
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Turku
Reissu lähestyy ja paikallisilla myyjillä ei hyllyssä ko sadeasuja ole kuin hajakokoja (XS ja XXXL). 180 cm ja 85 kiloiselle kuskille pitäisi siis Orca hommata tilaamalla. Onkohan koko M tai L? Kellään kokemuksia?

Villi veikkaus että L vois olla sopiva?
Tilaa semmoisesta nettikaupasta jossa on palautusmahdollisuus, tilaat molemmat koot ja palautat sen mikä on pieni/iso ja pidät sopivan...
wink.gif

Kiitoksia vaan vastanneille.
Turusta ei kokoja löytynyt joten tilasin netistä kokoa
3XL. Taatusti ainakin mahtuu. Täytynee paketoida koko kuski
jeesusteipillä kun mennään moottoriteille tuolla teltalla ajelemaan.

Mä oon suunnilleen sun kokonen ja mulla on L koko. Olis ollu sullekin paras.

On muuten hyvä sadehaalari ja pitää vettä. On testattu. Muistaa vaan kiinnittää huomiota siihen tarranauhan kiinnitykseen , että ei jää aukkoja josta vesi pääsisi läpi.

Mä oon suunnilleen sun kokonen ja mulla on L koko. Olis ollu sullekin paras.

On muuten hyvä sadehaalari ja pitää vettä. On testattu. Muistaa vaan kiinnittää huomiota siihen tarranauhan kiinnitykseen , että ei jää aukkoja josta vesi pääsisi läpi.
Mulla myös positiiviset kokemukset... Kuivana on äijä pysynyt sisällä.

Tarranauhat tuppaavat myös tarraamaan kiinni siihen "sisävuoreen" ja vaikeuttavat pukemista.

Back