• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Piikkinen Manki

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toippari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Halpa ku fan, 1.390 euroa. Pakkohankinta talveksi, ei maksa vakuutukset montaa kymppiä ja saa olla nutullaan.
biggrin.gif

Oli ihan pakkohankinta kun pikkusen "Mankihondan" sai piikkisenä. Kiinanpoikien tekele kulkee vallan mainiosti ja pirun lujaa. Koskahan polliisit pysäyttää?.. viimeistään moottoritiellä.  
biggrin.gif
Voit olla varma, että poliisit kyllä kiinnostuu kovaa menevästä laitteesta.
Yhdellä kaverilla on sellainen 100 Neon skootteri, ja joka kesä muutaman kerran on poliisit toppaillu. Jopa LP:n miehet ekaksi ajanut ohi ja sitten topannut, että sun mopo kulkee vähän liian lujaa, eivät ole huomanneet edes ohi ajaessaan, että on oikein pyörän kilpi takana.... (ilmeisesti kumpikin oli sitä paria, että eivät osanneet lukea
wink.gif
)

ei juma. pakko hommata. miten se on edes mahdollista että ton saa kilpiin. Varmaan se kielletään kohta! äkkiä....

Tuommonen se mahtaa olla hauska peli ajaa
tounge.gif
Miten vaan lie luotettavuuden laita, taitaa kiinaketjutkin venyä kuin kuminauhat
omg.gif

Mun vanha Monkey on ihan hirveä ajaa, ja se oli sentään vaan viiskymppinen. Toi on varmasti kuolemaksi!
omg.gif

Hassua muuten, että aikaisemmin mopon rakenteellinen nopeus sai olla vain 30 km/h (vaikka kulkivatkin 40) ja nyt tossa saman näköisessä rungossa on kone, jolla kulkee varmaan kolminkertaisesti. Alustakaan ei taida olla paljoakaan parempi.

Mun vanha Monkey on ihan hirveä ajaa, ja se oli sentään vaan viiskymppinen. Toi on varmasti kuolemaksi!
omg.gif

Hassua muuten, että aikaisemmin mopon rakenteellinen nopeus sai olla vain 30 km/h (vaikka kulkivatkin 40) ja nyt tossa saman näköisessä rungossa on kone, jolla kulkee varmaan kolminkertaisesti. Alustakaan ei taida olla paljoakaan parempi.
Onhan tuossa sentään etupää ihan oikea "hydrauliteleskooppi" sen alkuperäisen haistapaskajousetmuoviohjureinpeltiputkessa-mallin sijaan.

Sky Teamin pojathan kävi viime kesänä pyörähtämässä gibralttarilla noilla 50cc versioilla  
biggrin.gif
Joo, mekin käytiin Ruottissa 80-luvulla Monkeyllä. Tai kaverilla oli Solifer-Suzuki, jota nykyisin PV:ksi haukutaan.
Kolme vaihdetta ja puoliautomaatti, käsijarrut molempiin renkaisiin. Ensimmäinen ABS, jolla olen ajanut
biggrin.gif
.

Tehtiin itse sivulaukut yms. Vähillä kamppeilla on pojat Gibraltarille ajelleet - liekö ollut huoltoauto mukana, niin kuin kaikilla julkkiksilla.

Menimme aikoinaan laivalla Vaasasta yli ja Haaparannan kautta takaisin - 5 päivää meni - n. 1300 km. Löytyisköhän jostain kuvia - päästiin aikoinaan paikallislehteenkin.

Back