• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pienia kysymyksia aiheesta kuin aiheesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja D-Iivil
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
HondaCebari sanoi:
juup.
putki nyt tiivistetty mut ei auttanut mitään.
täytyy ihmetellä lisää.

kone otettu irti ja avattu sekä mestat tiivistetty.
ei toiminut vieläkään...!!!
piti vielä uudestaan syynätä suutinta ja kyllähän sielä roska oli :)
kyllä lähtee taas !

Miten kannattais suojata Superduken akun viereiset liittimet? Haluaisin jokaisen liittimen oman muovipussin/putken sisään, jotta kosteus ei pääse sisään. Mahtaiskohan minigrip-pussi + nippusitteet toimia? Pelottaa vaan että jostain kolosta pääsee kosteutta ja sit ne muhii siellä sisällä.

lp_ sanoi:
Miten kannattais suojata Superduken akun viereiset liittimet? Haluaisin jokaisen liittimen oman muovipussin/putken sisään, jotta kosteus ei pääse sisään. Mahtaiskohan minigrip-pussi + nippusitteet toimia? Pelottaa vaan että jostain kolosta pääsee kosteutta ja sit ne muhii siellä sisällä.

CRC tai vastaava sähköliitinspray käyttöön. Kerran vuodessa sitten liittimet auki ja sama käsittely, jos näyttävät hyvältä. Jos hapettumaa niin sprayta ja auki-kiinni- jumppaa pudistukseen.

Tietty, jos on paljon oireilevia liittimiä, niin voihan sitä tutkailla jotain vedenpitävämpiä Motonetistä ja Biltemasta, ja sopivan löytyessä kolvata sellainen paikalleen.

Ohjaustanko vatkaa edestakaisin, kun irroittaa siitä molemmat kädet. En ole huomannut aikaisemmin, kun nyt eturenkaan vaihdon jälkeen. Voiko syynä olla muu kuin epäonnistunut tasapainotus?

Viimeksi muokattu:
Subastar sanoi:
Ohjaustanko vatkaa edestakaisin kun molemmat irroittaa siitä molemmat kädet. En ole huomannut aikaisemmin, kun nyt eturenkaan vaihdon jälkeen. Voiko syynä olla muu kuin epäonnistunut tasapainotus?
Mikä pyörä, rengas ja paine ?

JMH sanoi:
CRC tai vastaava sähköliitinspray käyttöön. Kerran vuodessa sitten liittimet auki ja sama käsittely, jos näyttävät hyvältä. Jos hapettumaa niin sprayta ja auki-kiinni- jumppaa pudistukseen.

Tietty, jos on paljon oireilevia liittimiä, niin voihan sitä tutkailla jotain vedenpitävämpiä Motonetistä ja Biltemasta, ja sopivan löytyessä kolvata sellainen paikalleen.

Molemmista putkista saa myös tuubitavarana vaseliinityyppistä akkunaparasvaa, biltemasta omaa, motonet Liqui Moly, joka liberaalisti liittimeen hölvättynä pitäis estää kosteuden pääsyn metallille. Tiettyhän se voi vähän sotkea...

Onko joukossamme Samsung Galaxy S5:llä kuvia foorumille liittäneitä. Mulla entinen puhelin S2 toimi kuvajahdissa hyvin ja sain liitettyä kuvien osoitteen asianomaiseen kenttään. Nyt uudella S5:llä kun yrittää liittää osoitetta niin liitä ja leikepöytä painikkeet vai välähtävät näytössä eikä niitä ehdi painaa. Olen kokeillut liittämis toimintoa muilla netti sivustoilla ja niillä ei ole ongelmia. Eli eikö ORG ja Samsung S5 vaan ymmärrä toisiaan? Onko jahdit jahdattu mun osalta?

^ Myös ainakin ranskalaisissa autoissa käytetty keltainen neste voi muodostaa hyytelöä väärän aineen kanssa sotkettaessa.

Vihreä ja sininen ovat käsittääkseni aina sekoituskelpoisia, muiden osalta yleinen varovaisuus on paikallaan.

Mnjaa, itellä ollu äkkiä laskien kahdeksisen pösöä/sitikkaa mut en ole keltaseen liemeen törmännyt joten en osaa sanoa tuohon. Niissä on kyllä mitä ihmeelliisempiä liemiä mm. se shitroenin jousituksen LHM hydraulineste...

Tästäkään kannata tehdä mitään rakettitiedettä...
Jäähdytysnesteen vaihto (jos pelkkä pieni lisäys, tislattua vettä lisää):
Vanhat pois
Huuhtelu
Tilalle mitä tahansa silikaattivapaata alumiinimoottorille sopivaa nestettä (kaikkihan ne nykyään on)...

cantor 43 sanoi:
Onko joukossamme Samsung Galaxy S5:llä kuvia foorumille liittäneitä. Mulla entinen puhelin S2 toimi kuvajahdissa hyvin ja sain liitettyä kuvien osoitteen asianomaiseen kenttään. Nyt uudella S5:llä kun yrittää liittää osoitetta niin liitä ja leikepöytä painikkeet vai välähtävät näytössä eikä niitä ehdi painaa. Olen kokeillut liittämis toimintoa muilla netti sivustoilla ja niillä ei ole ongelmia. Eli eikö ORG ja Samsung S5 vaan ymmärrä toisiaan? Onko jahdit jahdattu mun osalta?

Mulla S4:n kanssa sama. Olen tosin jo tottunut siihen, että kun on kopioinut sen kuvan osoitteen esim. uppaa.fi:stä, ja sit orgin palstalla valitsee sen lisää kuva -> internetistä, ja sit siihen kenttään tökkää sormen, niin tosiaan pitää olla nopea että ehtii tökätä sitä liitä-nappia, täytyy vaan muistaa olla zuumaamatta niin se liitä-nappi on aina samassa kohdassa. :). Nykyään pienen treenin jälkeen se onnistuu 9 kertaa kymmenestä. :thumbup:

Back