Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa kertoivat minulle noin vuosi sittenKyselin suoraan Suomen Sonylta ja ilmoittivat että ei ole enään tuotantomalli.
Pitääkin ottaa yhteyttä, lähettääköhän noi jos tilaa?1.5.05 Jos jotain kiinnostaa, Sony SRF-M48RDS radio löytyy Ylivieskan kodinkoneesta p. 08-420270
Ainakin oli, voihan kokeilla
Minulla tuo toimii hyvin jos kenttää![]()
Kokeilin hetken viime kesänä ihan Nokian puhelimen omia nappeja ja radiota, kyllähän se tietysti kuuluu. RDS-kokemuksia autoillessa Suomessa taas on sen verran että jos ei novasta tykkää niin ei sillä systeemillä mitään tee. Eli turhaa vaivaa, tollanen 32MB mp3soitin pystyy soittamaan monipuolisempaa valikoimaa kuin nykyiset radioasemat jotka ovat välillä 3 ja 5soittolistojennsa kanssa![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mulla on tommonen ollu kaapissa monta vuotta, ajatuksena ottaa se joskus mopokäyttöön. Tulipa nyt viimein autocomien hankinnan myötä kokeiltua..![]()
Sony Walkman SRF-M48RDS
En tiä mistä löytyy, mutta on ainakin rds...
Edit. Tualla olis yks (hel*etin kallis?) EBAY.DE
Jos tosiaan on tuon mallin RDS noi askeettinen, niin sitten varmaan valtaosan halut hankkia tuollainen haviaa totaalisesti.Mulla on tommonen ollu kaapissa monta vuotta, ajatuksena ottaa se joskus mopokäyttöön. Tulipa nyt viimein autocomien hankinnan myötä kokeiltua..![]()
Sony Walkman SRF-M48RDS
En tiä mistä löytyy, mutta on ainakin rds...
Edit. Tualla olis yks (hel*etin kallis?) EBAY.DE
Kyllähän sieltä radion saa kuulumaan, mutta eipä toisto lähellekään oikean autoradion veroista ole. Volumin säätö on hankalaa ja jos nyt oikein oivalsin, niin RDS on vaan sillain puoliautomaattinen, että nappia pitää painaa, kun kuuluvuus alkaa hiipua.
Olis varmaan käyttökelpoisempi, jos siinä olis liitäntä ulkoiselle antennille, vaan kun ei ole. Vettä se ei varmaan kestä ollenkaan ja mitenpä sitä tankkilaukun sisästä säätelee..? No, ehkä sitä pitää käyttää vaan hyvällä kelillä.
Eli, enpä ainakaan ensikokemusten perusteella suosittelisi varauksetta..
Kokeilin myös Creativen mp kolmosta. Sen käyttö oli kyllä paljon helpompaa ja äänen toistokin aivan toista luokkaa. Mutta radio siinä oli aivan lelu, siis aivan onneton..
Ei kai se askeettinen ulkonäkö siitä vehkeestä epäkelpoa tee?Jos tosiaan on tuon mallin RDS noi askeettinen, niin sitten varmaan valtaosan halut hankkia tuollainen haviaa totaalisesti.![]()