Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaksi muovipussia päällekkäin ja tavaraverkko päälle. Sillä on kulkenut ja hyvin on pysynyt kyydissä. Helppo muotoilla kulloiseenkin kuljetustarpeeseen, ei maksa paljon ja tyhjän kokonaisuuden saa tungettua jopa kusiaisen CBR:n asiakirjasäiliöön.Mikä on hyvä tapa ottaa 8-15 litraa kamaa mukaan kusiaisella kyykyllä?
Mulla on kans ollu 2 kesää tuo Rearbag ja on kyllä tosi pätevä. Hyvin pysyy kyydissä vielä 250km/h vauhdissa.Itse pohdin tuota samaa kesän alussa ja päädyin tämmöiseen:
Rearbag
Ei ole haitannut menoa missään vaiheessa, ei edes yli 200km/h nopeuksissa (baana). Tuo vetoketjulla laajennus tekee siitä
suht monikäyttöisen, saa tarvittaessa vähän isommankin määrän vaatteita tms. mukaan.
Ehdottomasti parhaita ostoksia tähän asti. RM-Heinolta hankittu.
Paljonkos tommonen Rearbag mahtaa maksaa?Mulla on kans ollu 2 kesää tuo Rearbag ja on kyllä tosi pätevä. Hyvin pysyy kyydissä vielä 250km/h vauhdissa.Itse pohdin tuota samaa kesän alussa ja päädyin tämmöiseen:
Rearbag
Ei ole haitannut menoa missään vaiheessa, ei edes yli 200km/h nopeuksissa (baana). Tuo vetoketjulla laajennus tekee siitä
suht monikäyttöisen, saa tarvittaessa vähän isommankin määrän vaatteita tms. mukaan.
Näytti olevan kuitissa 120 euroa.Paljonkos tommonen Rearbag mahtaa maksaa?Mulla on kans ollu 2 kesää tuo Rearbag ja on kyllä tosi pätevä. Hyvin pysyy kyydissä vielä 250km/h vauhdissa.Itse pohdin tuota samaa kesän alussa ja päädyin tämmöiseen:
Rearbag