• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pesulaa pk-seudulla?

Jukka

MotOrg ry jäsen
Sijainti
Kerava
Kellään vinkkiä pesulasta pk seudulla mikä pesisi gore ajokamat. Muutamasta kysyny niin eivät suostuneet. Itsellä ei konetta niin kotioloissa ämpärihommana hiukan haasteellista…

Eikös noita Pesula24 itsepalvelupaikkoja ole puolen tusinaa eri puolilla Hki, vaikkakaan pesuainetta noissa ei itse saa valita, mutta eikös se ole se huuhteluaine joka goren vedenpitävyysen varsinaisesti tuhoaa (jota nämä pesulat eivät käytä missään pesuissaan), jotenkin näin muistelisin :unsure:

Mä olen Rukkan housuja pessy ite konepesussa, melkoisen vähän yrittäny käyttää pesuainetta ja huuhteluainetta en ollenkaan. Hyvin ainakin vielä pitää vettä (Ai niin sulla ei ole konetta... Jos joku kaveri suostuisi?)

Back