Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai toimiiko tollanen kikka?Kromiosat kiiltäviksi Coca Colalla *mythbusters*![]()
Ei kyllä onnistu. Mustaan väriin jää harjalla tai sienellä väkisin pieniä hiusnaarmuja vaikka käyttäisi kuinka paljon vettä ja/tai saippuaa liukasteena. Noihin tarttuu aina pieniä epäpuhtauksia ja musta on pehmeänä pigmenttinä erityisen herkkä naarmuille ja lisäksi siinä näkyvät nuo jäljet todella hyvin. Harmittaa kun en tuonut jenkkilästä tullessani noita pesulapasia. Luulin että sellaisia saisi Suomestakin mutta eipä näytä olevan missään.Kyllä se peseminen ilman naarmuja onnistuu ihan sienellä, kun vaan käyttää vettä riittävän reilusti ja mikäli on tosi likainen niin paineella ensin enimmät liat pois.
siivous ihme kun olen katsoin juuri eräässä halpahallissaEi kyllä onnistu. Mustaan väriin jää harjalla tai sienellä väkisin pieniä hiusnaarmuja vaikka käyttäisi kuinka paljon vettä ja/tai saippuaa liukasteena. Noihin tarttuu aina pieniä epäpuhtauksia ja musta on pehmeänä pigmenttinä erityisen herkkä naarmuille ja lisäksi siinä näkyvät nuo jäljet todella hyvin. Harmittaa kun en tuonut jenkkilästä tullessani noita pesulapasia. Luulin että sellaisia saisi Suomestakin mutta eipä näytä olevan missään.Kyllä se peseminen ilman naarmuja onnistuu ihan sienellä, kun vaan käyttää vettä riittävän reilusti ja mikäli on tosi likainen niin paineella ensin enimmät liat pois.![]()
näytti se toimivan paremmin kuin joku "johtava" puhdistus aine. kolaa vaan lorottivat auton puskurille ja foliolla hankasivat ja lopuks vedellä huuhtoivat ja kiiltävää tuliAi toimiiko tollanen kikka?Kromiosat kiiltäviksi Coca Colalla *mythbusters*![]()
Jos tuollaisia löytyy, niin vois itsekkin testata. Ihan varmasti tuolla kinttaalla on paljon helpompi pestä, kun se pysyy hyvin kädessä. Ja tuo matsku on varmasti parasta A-luokkaa.Tietääkö kukaan mistä voi ostaa kunnollisia lampaanvillaisia pesukintaita? Esim. Viking tai Sonüs -merkkisiä? Tarkoituksena on kerrankin hoitaa uutta mopoa kunnolla ilman harjan tai sienen aiheuttamia pesunaarmuja.
On oltava todella hyvät perustelut jos kantasi pyörän paipesurilla pesusta on noin jyrkkä. Laita asiasta selvää faktaa eikä vaan mielipiteitä.Muuten onko totta että joku vielä nykymaailmassa pesee mopoaan PAINEPESURILLA en ainakaan minä,ja miksen no sen saa päätellä aivan itse kukin.
on ainakin yksi joka pesee.On oltava todella hyvät perustelut jos kantasi pyörän paipesurilla pesusta on noin jyrkkä. Laita asiasta selvää faktaa eikä vaan mielipiteitä.Muuten onko totta että joku vielä nykymaailmassa pesee mopoaan PAINEPESURILLA en ainakaan minä,ja miksen no sen saa päätellä aivan itse kukin.
etkö ole koskaan kuullut (nähnyt) mitä painepesuri (pahimmassa-On oltava todella hyvät perustelut jos kantasi pyörän paipesurilla pesusta on noin jyrkkä. Laita asiasta selvää faktaa eikä vaan mielipiteitä.Muuten onko totta että joku vielä nykymaailmassa pesee mopoaan PAINEPESURILLA en ainakaan minä,ja miksen no sen saa päätellä aivan itse kukin.
Jotenkin en jaksa uskoa, että vesisuihku kuluttaisi maalipintaa enemmän kuin joku sieni, harja tai vastaava.,maalipinta on kovilla,varsinkin jos ei pidä vahauksesta,
Huokaus.... Mutua mutua, maailmassa on monia asioita jotka perustuvat "luuloihin" ja "kaveri kertoi" ...!!! Mitään noin nuijaa en ole koskaan kuullut, että painepesuri työntäisi lian lakansisään?Painepesurissa on se vaara että vedenpaine työntää paskan lakkakerrokseen sisään. Nykyään käytettävät maalit ovat vesiohenteisia ja huomattavasti pehmeämpiä kuin vanhat maalit. Lisäksi mitä tummempi väri sitä pehmeämpi maali.
Tottakai vesiohenteinen on eri asia kuin vesiliukoinen. Vesiohenteiset maalit nyt vaan ovat yleisesti ottaen pehmeämpiä kuin liuotinohenteiset. Ihan niin kuin kirjoitin. Ei lennä lakka tiehensä mieluummin. Kova paine saa pienet pöly tms. hiukkaset tunkeutumaan lakkakerrokseen. Tietysti riittävän kaukaa käytettynä tätä vaaraa ei pesurillakaan ole mutta sitten herää kysymys mitä hyötyä koko pesurista enää on kun puutarhaletku tekee ihan yhtä hyvää jälkeä.Huokaus.... Mutua mutua, maailmassa on monia asioita jotka perustuvat "luuloihin" ja "kaveri kertoi" ...!!! Mitään noin nuijaa en ole koskaan kuullut, että painepesuri työntäisi lian lakansisään?Painepesurissa on se vaara että vedenpaine työntää paskan lakkakerrokseen sisään. Nykyään käytettävät maalit ovat vesiohenteisia ja huomattavasti pehmeämpiä kuin vanhat maalit. Lisäksi mitä tummempi väri sitä pehmeämpi maali.Mitä ihmettä
Eiköhän lakka lennä tiehensä mielummin...!!!!!![]()
Vesi ohenteinen meinaa jotakin ihan muuta, kun vesi liukoinen...!!!!