• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Perkkkele, pojan moposkootterista . . . .

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja julma jj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Kirkkonummi
nyysittiin viime yönä kaasukahva, ei siinä mitään, mutta kun oli peli vielä kaadettukksin. Seuraavaksi varmaan vuorossa isommat pelit
crazy.gif
Nälkä kun kasvaa . . . . . .

Tapahtui siis Kirkkonummen Masalassa ja parkkipaikalla; Vieressä oli naapurin mp ja tytärpuolen mopuskootteri.

Täytyy mennä "pajalle" ja rakennella jonkinmoinen hälytin, joka ilmoittaa vain kotona ja sitten . . . . . .
kaboom.gif
kaboom.gif
kaboom.gif

Kaasukahva pelkästään viety? On täytyny kyllä jo tarpeeseen mennä ku tuollanen pitää varastaan alkaa. Toivottavasti ei kuitenkaan isompia vahinkoja tullut tuon kaatamisen johdosta.

Skraaduja kylkiin, mutta onhan talvella aikaa fixata muovia, ihan omaksi iloksi.

No,
buttrock.gif
"verkot on nyt viritetty" ja odotellaan sitten "saalista"
kaboom.gif
kaboom.gif
buttrock.gif

Ihan mielenkiinnosta kyselen millaisen verkon viritit?
Täällä päin on noita MP-varkauksia tapahtunut siihen tahtiin, että voisi itsekkin harkita.

Tulikin mieleen että onko porukalla kokemusta kaksisuuntaisista hälyttimistä?
Esimerkiksi Scorpio

Ja minua vähät kiinnostaa 10v jäljessä olevat VAT merkit.
Parempi on jos ehtii juosta ottamaan tuntomerkit tai...
veryangry.gif
kaboom.gif

Juttu menee vähän samaan kategoriaan kuin se kun mun edellisestä pyörästä vieteen tankinsuojapala, PRESSUN ALTA omasta pihasta.
nixweiss.gif

Jos joku on niin köyhä että joku suojapala tarvii viedä niin pitäkööt sen
pftroest.gif

Juttu menee vähän samaan kategoriaan kuin se kun mun edellisestä pyörästä vieteen tankinsuojapala, PRESSUN ALTA omasta pihasta.
nixweiss.gif

Jos joku on niin köyhä että joku suojapala tarvii viedä niin pitäkööt sen
pftroest.gif
Miten sen nyt ottaa
crazy.gif
Paha se on pelkkää vaijeria vetelemällä annostella kaasua, sano
eek.gif
no jumita se vaijeri jotenki sillai et on kokoajan täyskaasu ;D Mopoilla ajetaan kuitenki siihen malliin
smile_org.gif

Back