• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Perinteinen Torstai-meeting 8.7. klo 18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Petri12r
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kerrotaanhan reitti etukäteen, että suorilta eksyneet osaa perille kans?
biggrin.gif

Tullaanpa sitten perinteitä kunnioittamaan. Oletuksella että kalusto ja kuski ovat vielä tuossa vaiheessa kasassa.
Tämähän oli tietty toiveajattelua. No, onneks on toi yhdellä kädellä ajettava nelipyöräinen matkassa. Jos ilman pain killereitä pärjää niin lähen sillä ja voin sitten keräillä raadot ojista ja tuoda kämpille.

omat vehkeet ei sattumalta oo kunnossa, joten tarakkapaikka hakusessa. Kuuleman mukaa oon melko varma kaato, eikun kun tarjouksia tulemaan.

Nii ja mä lupaan vetää bissee siihen malliin että joka toisessa mutkassa kusettaa.

+1    
crazy.gif

Mikäli nyypät ovat oikeasti tervetulleita... ?    
withstupid.gif

Mikäli, niin    
062802moto_prv.gif

Kalustoylivoima puhuu    
sport05.gif

Ahnehdin liikaa ajeluita ja jäi tää sitten väliin. Eteläkärjessä kävin kääntymässä ja takas kiirehtiessä kävi niinkun näköjään aina Ruotsissa eli bensa loppu.. 5 kilsaa jäi matkaa huoltikselle. Onneks Mikko kävi simapullolla menovettä
smile_org.gif
Olin niin shokissa etten ees tajunnut antaa sille rahaa mutta euköhän tuo jotenkin korjaantune..

Letka tuli vastaan kun olin jo melkeen kotona. Tällasta tällä kertaa!

Meillä aiemmin lähteneillä oli hieno päivä.
Toivottavasti myös Petrin ryhmällä.
Niin, keleistä pitää kai kettuilla... Pelkkää aurinkoa, reilu parikymmentä lämmintä, sileetä tietä ja mutkaa.
Tänäänkin!

Kaikki 10 pyörää lähti letkailemaan. Löydettiin saaren parhaat suorat ja muutenkin oli aika paska reissu. Kahvi oli pahaa ja ei nähty oikeen mitään. Mutkista ollu tietoakaan ja saatiin hukattua loppuletkakin. Kiitti vaan.

Back