Baby-G Liittynyt 1.11.2004 Sijainti Vantaa 18.11.2004 #1 Olen parissa pyörässä nähnyt tankin päällle puettu nahka suoja johon saa tankkilaukun kiinni... varmaan sama firma tekee penkin päälisiä...
Olen parissa pyörässä nähnyt tankin päällle puettu nahka suoja johon saa tankkilaukun kiinni... varmaan sama firma tekee penkin päälisiä...
mopokuume ESPOO Liittynyt 25.4.2002 Sijainti Espoo 18.11.2004 #2 (Baby-G @ Marras. 18 2004 sanoi: Olen parissa pyörässä nähnyt tankin päällle puettu nahka suoja johon saa tankkilaukun kiinni... varmaan sama firma tekee penkin päälisiä... Napsauta laajentaaksesi... Jassulla oli jammussaan tankissa nahkaverhoilu, se varmaan tietää.
(Baby-G @ Marras. 18 2004 sanoi: Olen parissa pyörässä nähnyt tankin päällle puettu nahka suoja johon saa tankkilaukun kiinni... varmaan sama firma tekee penkin päälisiä... Napsauta laajentaaksesi... Jassulla oli jammussaan tankissa nahkaverhoilu, se varmaan tietää.
G Guest Guest 18.11.2004 #3 Löytyy sekä Bagsterilta että TopSaddleryltä. Molemmilta saa myös penkinpäällisiä. Bagsteria maahantuo Jutako Oy, TopSaddleryä saa suoraan tehtaalta online-tilauksella.
Löytyy sekä Bagsterilta että TopSaddleryltä. Molemmilta saa myös penkinpäällisiä. Bagsteria maahantuo Jutako Oy, TopSaddleryä saa suoraan tehtaalta online-tilauksella.