• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Peitätkö moposi ulos?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Athene
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Peitätkö moposi ulos? - Peitteellä?

• Peitän, aina.

Ääniä: 0 0,0%
  • Peitän, vain jos seisoo pitempään.

• Peitän, vain puhtaan ja kuivan pyörän.

• Peitän vieraassa paikassa, en kotipihalla.

• En peitä.

• Ajan pyörän talliin tms.

• Ääniä yhteensä
    0
Talon parkkihallissa tua on niin ei tarvi peitellä, tosin nyt kun mopo on seisonnassa niin se on peitteen alla piilossa
wink.gif

Peittelen jos seisoo pitkään (eli talveksi vaikka onkin sisällä).
Viime kesänä ei ollut kertaakaan peitto päällä. Saa rivarin pihassa sen verran hyvin katseilta piiloon että ei tarvii sen takia.

Peitän, jos olen poissa pidempään maisemista kuin pari päivää. Jos olen viikon tai enemmän vek, niin pyörä menee jonkun tuttavan silmän (ja peitteen) alle...

Pyörä on asuntomme etupihan korkean pensasaidan siimeksessä mun päätetyöskentely ( = ORG!-foorumin kanssa pelaamisen ) -pöydän edessä aina kevytpeitteen alla, koska meidän Antti-kissa muuten menee istumaan tankin päälle ajamaan pärrällä. Se valloittaa tän vinosilmäisen mustan ison kissan ja leuhkii mulle, että se voitti sen. Edellistä edellisen mustan ZZR 1100:n tankin se osasi aika monipuolisesti naarmuttaa, kun se näki linnun ja sillä tuli kiire käydä noutamassa ao. linnut lounaaksi. Vaikka musta kisumirri mustan tankin päällä istuessaan onkin söpö näky, olen joutunut asian poistamaan päiväjärjestyksestä peitteen avulla. Hyvin on hankala tuo peite kissan mielestä, kun siinä ei ole mitään mielenkiintoista
tounge.gif
.

Jos on todennäköistä että yönaikana tulee vettä niin silloin peitto päälle. Mutta muuten saapi ilman peittoa olla.

Back