• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pehmeät laukut

Sijainti
Lahti
Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia tekstiilisivulaukuista. Ajatus olisi asentaa CB Seven Fiftyyn kova takalaukku ja mahdollisesti sitten käyttää tekstiililaukkuja sivulla, mikäli ne ei saa tässä kovin murskaavia arvosteluja. Eli.....miten käyttökelpoisia ne on.....kaikenlaiset kokemukset kiinnostavat. Voi tarjota myyntiinkin jos jollain on ylimääräisinä.

Hyvin toimi ainaski mun 9R kawassa.
Ois muuten myynnissäkin: Humpback
laukkusarja ja juuri toi platinium malli, mikä näkyy tos mopossa. Hinta 400 juuroa, ovh 650
smile_org.gif
En tarvi enään ku XX:ään tulee givin laukkusarja
thumbs-up.gif

Mulla on käytössä tällaiset pehmeät sivulaukut ja olen ollut ihan tyytyväinen. Tokihan noita pehmeitä laukkuja saapi askarrella hieman pitempään paikalleen kuin kovia laukkuja, mutta ainakin itse tarvitsen laukkuja sen verran harvoin, että muutaman minuutin laukkujen asennusoperaatio ei myöhästytä omaa reissuunlähtöä milläänlailla. Laukut pysyvät hyvin paikoillaan kovemmissakin nopeuksissa ja tavaraa mahtuu vähintäänkin riittävästi. Remeliä ja mustekalaa tuli ainakin näiden laukkujen  mukana niin paljon, että laukut saa varmasti kiinnitettyä pyörään kuin pyörään.

Ainut mistä ei ole kokemusta noiden laukkujen kanssa on 2-päälläajo. Remmit kun tulee luonnollisesti penkin päältä, niin en tiedä kuinka painaa sitten kyytiläisen persposkia nuo remelit.
nixweiss.gif

Mutta summasummarum: ainakin itse voin suositella pehmeitä sivupussukoita.  
thumbs-up.gif

Back