• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

paypal ongelma maksaessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja make200
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jos ne lähettävät PayPal:ista sen koodin ikään kuin veloituksen yhteydessä, koodin saa nopeimmin selville verkkopankin kautta katsomalla korttitilin (Visa, MasterCard) veloitukset. Ei tarvitse kysellä pankin konttorista. Omakohtainen kokemus on Nordean verkkopankista. En tiedä näkyykö muissa tiliveloitukset samalla tavoin.

eipä ole käynyt mielessäkään että sen verifioinnin joutuis uusimaan määräajoin! paljon on tullu paypallia käytettyä mutta ei ilmeisesti sitte niin paljon että olis menny raja umpeen... sehän voi tosiaan saada "tilanteen" päälle kun on jotain ostanut eikä pystykkään maksamaan ennenkun on sen 5 arkipäivää odotellu sitä koodia vai mitä ne nyt sille kestoksi lupailivat?!?!! hätänen myyjähän jo hermostuu
sad_orig.gif

Itse käytän mieluummin luottokorttia. koska

-luottokorttia käytettäesä voi sotkutapauksissa perua maksun, ennenkuin on maksanut luottokorttilaskun. Todistusvelvollisuus kaupasta on myyjällä.

- Paypal toimii vähän hämärästi, mutta rahan takaisinsaanti tuntuu olevan hyvin hankalaa ellei itse pysty todistamaan väärinkäytöstä. Ja miten todistat, ettet saanut tuotetta?

Ei rahojen takaisinsaamisessa ole mitään ongelmia. Käytin paypalia maksaessani saksalaiselle katetoimittajalle. Tilausvahvistus tuli, mutta tavaraa ei kuulunut. Laitoin mailia firmaan ja sain vain uuden tilausvahvistuksen.

Parin kuukauden jälkeen soitto luottokuntaan ja kyselyä "Mitä teen"
Olin laittanut mailia paypal:llle, kyseiseen firmaan.
Luottokunnan ohjeet: Älä tee enää mitään, me hoidetaan asia. Kopiot viesteistä Luottokuntaan ja ne selvitteli asian. Rahat palautuivat tilille ilman suurempia ponnisteluja.. Paypalia olen käyttänyt myöhemminkin ilman ongelmia.

Hieman OT, mutta paypalista kuitenkin. Keskivertoa tyhmempänä en ole saanut toimimaan koko härveliä. Yritin luottokorttini tiedot sinne syöttää ja nyt se pyytää jotakin varmistusnumeroa kortille, mutta minulla ei hajuakaan mistä sellaisen saa. Onko se niin, että paypalia voi käyttää ilman luottokorttiakin ? Mitenkäs sinne saa sitten rahaa siirrettyöä ?

Hieman OT, mutta paypalista kuitenkin. Keskivertoa tyhmempänä en ole saanut toimimaan koko härveliä. Yritin luottokorttini tiedot sinne syöttää ja nyt se pyytää jotakin varmistusnumeroa kortille, mutta minulla ei hajuakaan mistä sellaisen saa. Onko se niin, että paypalia voi käyttää ilman luottokorttiakin ? Mitenkäs sinne saa sitten rahaa siirrettyöä ?
Etpä taida pystyä Paypal systeemiä käyttämään ilman luottokorttia ja sitten on vissiin vielä että jotkin mastercarditkaan ei sielä toimi, tästä en mene satavarmasti takuuseen. Rahankaan siiräminen ei onnistu omalta tilitä Paypal tilille, mutta Paypal tililtä onnistuu siirtämään rahaa omalle pankkitilille. Muistaakseni siinä oli joku saldoraja jos ei suorita kortin varmennusta nelinumeroisella tunnusluvulla minkä PayPal lähettää. Itse soitin parin päivän päästä luottokuntaan ja he kertoivat tiliotteeltani tuon numerosarjan. Sen jälkeen kun sen syötti Paypalissa niin kortti tuli varmennetuksi ja saldoraja on sama kuin luottokortille on määrätty. Toivottavasti tästä on jotakin apua.

Etpä taida pystyä Paypal systeemiä käyttämään ilman luottokorttia ja sitten on vissiin vielä että jotkin mastercarditkaan ei sielä toimi, tästä en mene satavarmasti takuuseen. Rahankaan siiräminen ei onnistu omalta tilitä Paypal tilille, mutta Paypal tililtä onnistuu siirtämään rahaa omalle pankkitilille. Muistaakseni siinä oli joku saldoraja jos ei suorita kortin varmennusta nelinumeroisella tunnusluvulla minkä PayPal lähettää. Itse soitin parin päivän päästä luottokuntaan ja he kertoivat tiliotteeltani tuon numerosarjan. Sen jälkeen kun sen syötti Paypalissa niin kortti tuli varmennetuksi ja saldoraja on sama kuin luottokortille on määrätty. Toivottavasti tästä on jotakin apua.
Onnistuu ilman luottokorttia ja rahaa saa siirrettyä miten vain.Tuossa on jotakin ohjeita ja myös muita sivustoja löytyy missä on suomenkielisiä ohjeita.Hakuohjelmat on käteviä
wink.gif

http://www.retropelihuolto.com/ulkomailta.htm

Oho. Olipa itsellenkikin yllätys että tuo rahan siirto onnistuu nykyään kumpaankin suuntaan. 2007 elokuussa kun olen rekisteröinyt itselleni Paypal tilin niin silloin se ei ollut vielä mahdollista. Olisi toki pystynyt kikkailemaan siirtelemällä rahaa ensin vaikka johonkin nettipokerijuttuun ja sitten sieltä Paypal tilille, mutta tätä en aikanaan lähtenyt kokeilemaan. Enkä tätä asiaa ole sen kummemmin sen jälkeen tutkaillut. Olipa hyvä että joku tiesi tästä enemmän.  
bowdown.gif

Ja rahan siirto ainakin toimii kuten luvataan kun olen siirtänyt muutaman kerran Paypal tililtä pankkitililleni rahaa.

Mikähän voisi olla syynä kun Mastercardilla koettaa maksaa PayPalin kautta ja herjaa, että: "We were unable to verify your credit or debit card. To proceed with your purchase, please select a different payment method or add a different credit or debit card, then click Continue."

Kortti on kuitenkin verifioitu. Neljänumeroinen PayPalin tunnus on siis lisätty ja 1,5€ maksu on mennyt. Nordean sivuilta luottokortille on myös lisätty verkkomaksuominaisuus. Kaikki pitäisi olla tehtynä mutta ei p*****le toimi  
mad.gif
.

Onko samanlaisia kokemuksia / ratkaisua ongelmaan?

tekikö tuon ebay:ssä maksaessa? Mullakin herjasi tänään melko samoihin aikoihin tota ihan samaa, kun ebayssa yritin maksaa...
Joutui oikein verkkopankissa tarkistamaan,vieläkö masterin puolella on rahaa vai mikä on
biggrin.gif

Tunti siitä kokeilin sitten uusiksi ja sitten pelasi ihan ok.

Back