Eipä todellakaan huvita yhtään kun skoudeilla ei ole parempaa tekemistä kuin vainota prätkäkuskeja.Taas näitä läppiä. Mikäs siinä, jos jotain tällaiset huvittaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä todellakaan huvita yhtään kun skoudeilla ei ole parempaa tekemistä kuin vainota prätkäkuskeja.Taas näitä läppiä. Mikäs siinä, jos jotain tällaiset huvittaa.
Uskokoon kuka mitä juttuja vaan. Minä en tätä usko.Eipä todellakaan huvita yhtään kun skoudeilla ei ole parempaa tekemistä kuin vainota prätkäkuskeja.Taas näitä läppiä. Mikäs siinä, jos jotain tällaiset huvittaa.Tätä menoa Suomi on nopeasti poliisivaltio.![]()
haluatko kopion lapusta?Uskokoon kuka mitä juttuja vaan. Minä en tätä usko.
Ei varmaan halua, koska haluaa pitää kiinni lapsenuskostaan.haluatko kopion lapusta?Uskokoon kuka mitä juttuja vaan. Minä en tätä usko.
Mikäs tässä oli sitä läppäosastoa?Taas näitä läppiä. Mikäs siinä, jos jotain tällaiset huvittaa.
Vainoharhaisuus on vakava juttu.Ei varmaan halua, koska haluaa pitää kiinni lapsenuskostaan.haluatko kopion lapusta?Uskokoon kuka mitä juttuja vaan. Minä en tätä usko.![]()
mieluummin rautaista faktaa, kuin käsityksi ja/tai muistikuvia.Käsittääkseni poliisi ei saa ottaa kilpiä putken takia. Eli aina kiistämään vaan jos näin käy. Ei siinä kiistävä häviä, kyttä saa vaan pirusti lisää paperihommaa. On ollut muistaakseni jopa korkeimmassa asti![]()
sanoi:Annetun selostuksen perusteella poliisi ei kuitenkaan tainnut tehdä mitään laitonta lukuunottamatta tuota käskyä, että asiakkaan pitää itse irroittaa rekisterikilpi?
Käsittääkseni todellakaan ei välttämättä. Liikkeet vaihtavat koeajopyöriinsä slipareita rutinoidusti. Sliparin vaihto voi ,gyyn harkinnan mukaan, johtaa aina muutoskatsastusvaatimukseen päästömittauksen vuoksi, uudemmissa pyörissä (esim. cat). Missä Suomessa mittautat?Eikös se näin jotenkin mene?
Tuota huhua on kuultu aina joka kevät ajokauden lähestyessäNiin, muutoskatsastuksestsa ja slipareista. Oon kuullu, että alkaisivat kesällä mittailla enempikin noita ääniä
Hmm...voipi olla ettei meikäläisen Devil SB2 lyhyennetty piippu läpäise metelikoettaNiin, muutoskatsastuksestsa ja slipareista. Oon kuullu, että alkaisivat kesällä mittailla enempikin noita ääniä ja varmaan samalla vaihtuu muutoskatsastamattomat sliparit alkuperäisiin tai sitten se on muutoskatsastuksen paikka. En tiedä, olen vain kuullut.![]()