• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

paska xx. miks mulle käy aina näin!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tipi111
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Oisko pc:n säädöt ihan metsässä, k&n likainen/tukossa, tai joku muu pikku vika???

Itse tekisin kunnon huollon/tarkistukset, ja sen jäkeen tarkastaisin että minkälaisilla seoksilla peli käy (dynossa ajaessa), niin eiköhän jonkulaisella säätämisellä tehotkin sitten löytyne...

kävin penkittään xx:n korpiaholla ja se sai siitä 133hp takapyörältä ja sano että ei oo ikinä nähnyt vastaava. Vakioistakin on saatu enemmän ja mulla on akran koko putkisto, k&n vapari ja pc3:nen kiinni siinä... jotain 15-20 heppaa hukassa/puuttuu. onko muilla samanlaisia kokemuksia!  
sad_orig.gif
Mulla kävi kanssa 99-xx tänään säädetävänä. Moposta löytyy pc-2 ,kn-suodatin, Delkevic rosteri tuplapakosarja ja devilin änkkärit. Maxhp 133.69  Max Nm111.91   Maxrpm 10746.        Seokset on kyl kohillaan. Mitä helv....
sad_orig.gif

Kyllähän noihin tehoihin vaikuttaa "sisäänajo"kin että onko ajettu vain ihan liruttelemalla vai ajettu vaihtelevilla kierroksilla ja käytetty välillä korkeampiakin.
Tapauksia että sievästi sisäänajettu pyörä on tehottomampi kuin uudesta "kengitetty".

Kyllähän noihin tehoihin vaikuttaa "sisäänajo"kin että onko ajettu vain ihan liruttelemalla vai ajettu vaihtelevilla kierroksilla ja käytetty välillä korkeampiakin.
Tapauksia että sievästi sisäänajettu pyörä on tehottomampi kuin uudesta "kengitetty".
En tiedä miten on sisäänajettu, kun on saksasta uitettu. Mutta ois nuokin rahat kannattanut  
033102beer_1_prv.gif
mitä on noihin "viri palikoihin " mennyt. Ois ollut paremmat viihdearvot.

Back