• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pärrä LÖYTYI ! Mutta mistä sen sit löysit ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Pärrä LÖYTYI ! Mutta mistä sen sit löysit ? - Tuliko se peräti täältä ORG:in kautta...

• 1. Mobile.de

Ääniä: 0 0,0%
  • 2. Autoscout24

• 3. Nettimoto (nettiauto)

Ääniä: 1 100,0%
  • 4. Keltainen pörssi

• 5. Moto-supermarket (lehti)

• 6. Bike-lehti

• 7. Paikallislehti (sanomalehti-ilmoitus)

• 8. Kaveripiiri

• 9. Ihan vaan satunnainen käynti mp-liikkeessä

• 10. Muu mikä ?

• Ääniä yhteensä
    1
Ihan tahallaan menin katsomaan sitä kyseistä yksilöä liikkeeseen. Se hymyili mulle, vinkkasi silmää ja näytti houkuttelevalta. Aluksi hieman arastelin ja ujostelin, ennen kuin uskalsin mennä katsomaan lähempää. Se selvästikin nautti mun katseesta ja näytti onnelliselta. Hetken katseita vaihdettuamme, uskalsin jo silittää sitä hellästi "selästä"...ja se nautti siitä. Sitten se kysyi multa, "haluatko kyydit?" Punastuin, mutta vastasin päättäväisesti "kyllä."
Liutin hitaasti virta-avaimen virtalukkoon ja kääsin kevyesti oikealle, SE SELVÄSTI SYTTYI SIITÄ! Etsin varovasti etusormellani sitä maagista nappia, painoin sitä varovasti...ei tapahtunut mitään! Sitten tajusin, että vasemmasta pitää puristaa samaan aikaan kun hivelen sitä maagista nappulaa. Puristin hellästi, tuntui hyvältä, ja sitten painoin sitä nappulaa oikealla peukalollani. Hetken se mietti, mutta sitten, SE ALKOI KEHRÄÄMÄÄN. Hetkisen seisoin sen vieressä ja pumppasin kierroksia, ja nautin sen äänestä. "Miten se voikaan nauttia tästä noin paljon", mietin hiljaa mielessäni.
Sitten laitoin asiaan kuuluvan varusteen päälleni ja kipesin sen selkään. Se painui hieman alemmas, ihan kuin se olisi antautunut ja miettinyt, "nyt mä olen täysin sun!" Otin tukevan oteen, molemmilla käsillä, puristin taas vasemmasta ja pumppasin taas hieman kierroksia, me nautimme nyt yhdessä. Asetin vasemman jalkani oikeaan asentoon ja painoin varpaillani hieman alaspäin, se nytkähti. Tiesin, että kohta mennään. Päästin hellästi vasemmasta otettani ja se alkoi liikkua enteilevästi. Pumppasin hieman kierroksia...ja sitten mentiin. Olin varovainen aluksi. Menimme yhdessä semmoisen katoksen alle. Avasin varovasti sen aukon, otin. 20 senttisen, hieman käyrän "putken" esiin ja liutin sen varovasti, mutta määrästietosti aukkoon. Melkein välittömästi nestettä tuli säiliöön runsaasti. Huokaisin ja laitoin "putken" takaisin pidikkeeseen. Nousin taas selkään. Kyyti oli mahtavaa. Välillä se karjui, sitten se kehräsi, taas karjui, mutta mä pysyin selässä loppuun saakka. Välillä se nousi jo pystyyn, mutta kyyti vain jatkui. Ihmettelin, kun välillä tuntui todella liukkaalta, mutta sen kumi olikin aivan tuore ja allamme oli kylmä keväinen asfaltti.
Saimme esimmäisen vedon päätökseen ja mä hymyilin, se oli kuuma ja säteili lämpöä. Se nautti ja niin nautin minäkin.
Kävin sen entisestä kodista nopeasti hakemassa kaikki tärkeät paperit ja sitten lähdimme uuteen yhteiseen kotiin. Nautimme koko matkan. Kävimme välillä pienemmellä teillä nauttimassa ja mun oli pakko välillä levätä ja polttaa tupakka. Se katseli onnellisena vierestä kun mä poltin tyytyväisenä tupakkaa.
Kun pääsimme kotiin, vein sen ensimmäisenä pesulle. Se ehti likaantumaan matkan aikana useammasta eri paikasta. Pesin sen hellästi, hitaasti ja se vaan nautti mun kosketuksesta.

Siinäpähän tuo haku sitten oli. Liikkeestä hain, käyttämättömänä.

Pärrä löytyi tuolta toisesta foorumista
tounge.gif

Pärrä

Kaverille kerroin mitä haluan ja sen tuttava joka tuo paljo pärrii Saksasta, toi sit  
062802jumpie_prv.gif
Jouluaaton aattona -02 menin kaverini kans kattoon ja se oli  
inlove.gif
ensisilmäyksellä  
wink.gif
Tyytyväinen olen vieläkin.

Keltaisesta pörssistä keväällä 2005.. Se taisi olla aikaa kun nettimotoa ei vielä ollut

Mp-liikeeseen menin huvikseni pyörimään pari päivää kolarin jälkee kun oma pyörä oli lunastettu pois ja sieltähän se oli ekana jonossa odottamassa minua ja just olen kypäriäkin menossa kokeilemaan + perälaukkua, mutta kaikki odottaa vielä ensi viikkoon liikkeessä niin ajan sitten kaikki pois kerralla
biggrin.gif

Nykyisistä CB 250 löytyi tuttavalta, joka sen kahden vuoden anelun jälkeen suostui myymään. RD löytyi kaverin tallista. Nighthawk vahingossa pyöräliikkeen nurkasta. Norge 3,5 vuoden vahtaamisen jälkeen ja NX löytyi joko Motopalstan tai Nettimoton kautta liikkeestä.

Entinen työkaveri tunsi hyvässä maineessa olevan välittäjän. Puhelu välittäjälle ja tämä alkoi etsimään kriteerejä vastaavaa pyörää. Mieluinen pyörä löytyikin kohtalaisen nopeasti Saksasta. Pyörä oli alle kuukaudessa Suomessa ja ei ole ollut mitään valittamista. Sain juuri sisäänajetun pyörän varsin kohtuulliseen hintaan.

Motopalstasta katsottiin emännän kanssa sopivat vaihtoehdot jonka jälkeen alettin kiertämään liikkeitä läpi. Takataloltahan se sitten loppujen lopuksi löytyi.

Back