• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päristelyä leffoissa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Darth
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
suuren pakoretken lopussa on tosiaan hienoja motskarikohtauksia, valitettavasti steven mcqueen päätyy motskarillaan vapauden sijasta piikkilankoihin(mahdollisessa 2000-luvun uusintaversiossa sankari varmaan hyppää lankojen yli samalla pyörien 360' + tietty suolaa sakuja konepislarilla)

Ajoi muuten itse kaikki kohtaukset ja vielä muutaman kohtauksen saku uniformussa eli kova hemmo tuo Steve McQueen.

En kyllä muista tuota keskiviiva juttua tais olla vain tuossa toisessa leffassa.

Ajoi muuten itse kaikki kohtaukset ja vielä muutaman kohtauksen saku uniformussa eli kova hemmo tuo Steve McQueen.

En kyllä muista tuota keskiviiva juttua tais olla vain tuossa toisessa leffassa.
Se keskiviivakohtaus oli muistaakseni eräässä enempi sotakomediassa. Samassa pätkässä kierosilmäinen konekivääriampuja tiputti vahingossa hanhen lennosta.
Joo, McQueenilla oli nämä ajohommat hanskassa, ajoi myös Bullittin takaa-ajokohtaukset kaikki itse.

eipä ole näissä toimintaleffojen päristelyissä mitään yhteyttä todellisuuteen tai fysiikan lakeihin
hanki mielummin easy rider-matkalla leffa siinä pyörät ja kuskit eivät vielä ole "oppineet" lentämään
biggrin.gif
Kyl Wyatt ja Billy ainaki mun mielestä osas myös (ainaki melkeen) lentää ku huumeet o aika olennainen osa sitä leffaa, kuten mopoilua yleensäkin.

Kandee myös muistaa Willem Dafoen ja Robert Gordonin tähdittämä Loveless 80-luvun alkupuolelta.

Musta sade nimisessä Douglasin ja Garcian tähdittämässä leffassa ajeltiin myös aika paljon moottoripyörillä. Ainoa mikä huvitti, oli että TS125 kuulosti gixxeriltä
smile_org.gif

tuo on tosi. Huvittaa miksi moneen leffaan pitää laittaa "väärät" äänet pyöriin. Esim T2:n xr sillä jc:llä ja ne mustan sateen jakusa TS:sät
crazy.gif

Ai-niin, Hot Shots 1 ja 2 niihin ei kyllästy ikinä.

Muistelen jostain, että sen hypyn teki stuntti, vaikka McQueen yleensä hoiti ajokohtaukset itse. Vakuutusyhtön vaatimuksia tms.

60-luvulla tehtiin paljon pienen budjetin prätkäjengielokuvia kuten "Tulikuumat pakoputket". Pyöräkaluston puolesta kiinnostanee eniten HD-harrastajia. Näiden hengessä suomalais-ranskalaisena yhteystönä 90-luvulla valmistui pätkä "Iron Horseman" (Pellonpää, Kaurirismäki jne.). Epäilisin, että ei todellakaan ole kaikkien makuun, mutta itse tykkäsin kovastikin. Saatavilla Kopterista.

Back