Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jep,mun mopossa etulätkä kesti n 30000km...Ainakin rattaissa jt kyllä tekee paskoja rattaita.
Onkos toi DID siis paras alle 200 hp käyttöön, vai kestääkö se vain alle 200 hepan kurituksen?EK ZZZ paras tähän mennessä kestää +300hp takikselta
Tsubaki 250 hp
DID alle 200hp
530 ketjuista, testattu Busassa
d.i.d 520 erv3 on alla mm. valentinolla M1 yamahassa, joten ehkäpä se vähän aikaa kestää katumopossakinOnkos toi DID siis paras alle 200 hp käyttöön, vai kestääkö se vain alle 200 hepan kurituksen?EK ZZZ paras tähän mennessä kestää +300hp takikselta
Tsubaki 250 hp
DID alle 200hp
530 ketjuista, testattu Busassa
Ja jos toi DID kestää vain alle 200 hepan tehot, niin kestääkö se edes ne kunnialla?
Kaikki kunnioitus Valentinolle, mutta joskus olen pohtinut sitä, että onko se kama samaa noille kuin meille? Noin niin kuin laadullisesti arvioiden?d.i.d 520 erv3 on alla mm. valentinolla M1 yamahassa, joten ehkäpä se vähän aikaa kestää katumopossakin...
Ei taida olla valentinon käytöllä mitään käytännön merkitystä, kun motogp-tallin budjetissa ne ketjut ja rattaat tuskin tuntuu oikein missään. Varsinkin jos valmistaja sattuu olemaan vielä sponsori. Siinä käytössä ei setti taida nähdä kovin paljoa kilometrejä. Köröttelymotoristin kannalta ei ehkä kannata tehdä kovin pitkälle vietyjä johtopäätöksiä kestävyydestä tuon perusteella...Kaikki kunnioitus Valentinolle, mutta joskus olen pohtinut sitä, että onko se kama samaa noille kuin meille? Noin niin kuin laadullisesti arvioiden?d.i.d 520 erv3 on alla mm. valentinolla M1 yamahassa, joten ehkäpä se vähän aikaa kestää katumopossakin...