Ehkä hiukan off-topic, mutta jonkinlainen kokemus tääkin liittyen palveluun:
Jotain on Tampereenkin mopokaupoissa pahasti pielessä, jos siedettävää palvelua ja kohtuullista hinnoittelua pitää hakea yli 500km päästä! Joskus vaan itsestänikin tuntuu että se on pakko!
Itse olen parina viime viikkona törmännyt tähän "itsepalvelumentaliteettiin" ja täydelliseen palveluhaluttomuuteen Tampereen mopoliikkeissä. Olen yrittänyt etsiskellä itselleni uutta nahka- tai Gorepukua, mutta voi olla, että ehtiessäni painun merta edemmäs kalaan Stormille tms. tai vaikka Kuhmoon. Tampereen mopomyymälöissä kun viiden kilomummon asiakkaat eivät myyjiä ei juurikaan tunnu kiinnostavan jos ylipäätään muutenkaan. Pahimmat v***tukset sai MotoSkeidassa, KX-Centerissä ja JJ-Motoringissä. Näissä liikkeissä olisi varmaan saanut haahuilla vaikka koko päivän ilman, että se olisi kiinnostanut ketään
Jotenkin tuli oikein fiilis "mitäs menin koko liikkeeseen päivääni pilaamaan, oma syy"
Yllättävästi palveluhalukkuutta sen sijaan löytyi paljon parjatussa Master Bikessa. Myyjä saapui heti palvelemaan. Jos sopivia kokoja ei just sillon löytynyt, ei kyllä kulunut tyhjän perässä juoksemiseenkaan ja turhaan palvelun odotteluunkaan aikaa! . Daineset kiinnostaa kuitenkin sen verran että palaan vielä asiaan kun sopivat saapuu.....
R.M.Heinolla myyjä veti vaihteeksi suvereenisti pisteet kotiin neuvoessaan ja kertoessaan ammattitaitoisesti nahka/gorepukujen ominaisuuksista ym. valintaan vaikuttavista asioista ym. ostoksen onnistumisen kannalta olennaisen tärkeistä asíoista. On hienoa ja turvallista asioida tällaisen myyjän kanssa, joka selvästi tietää ja tuntee tuotteen jota hän myy! Tämä on se osa palvelua josta maksan vaikka vähän extraa, sen sijaan että etsisin halvimman kaupan!
Myös 4MC ansaitsee kiitokset, heilläkin on asiakaspalveluun oikea "tatsi".