Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erik sanoi:Nikkilästä Boxin risteys ---> Spjutsundin ranta..![]()
Erik sanoi:Nikkilästä Boxin risteys ---> Spjutsundin ranta..![]()
-Anu- sanoi:Ajettiin Hesan Hitailla Boxintie eilen. Se oli aika kaameessa kunnossa....
Karkov sanoi:Joo täytyy kyllä aika masokisti olla jos tykkää Boxintiestä.

On kyllä mutkia riittämiin ja hiekkatiekin on ihan ajettavissa kyykyilläkin, pimeitä mutkia melkoisen paljon.Hesekiel sanoi:Trollshovdantie yksi parhaita mille itse eksynyt. Mutkaa riittää ja mennään ylös ja alas. Loppupätkä ok hiekkaa.
-Jukkis- sanoi:Immersbyntie. Kakka punttiin heti ekassa oikeassa jos ei muista pattia keskellä parasta linjaa![]()
Muutenhan siinä ei oo mitään muuta vikaa ku lyhyys ja neljänkympin tikkari alkupätkällä.
Go-Za sanoi:Porkkalantie ja Fagervikintie... siinä parhaat.
Kerran olen ajanut Niska-Pietiläntien Imatran pohj. puolella, se oli myös oikein bueno!!!
Niin ja Trollshovda!
MattiRK sanoi:Karstuntie on vain pilattu aneemisella rajoituksella.
Tuli eilen nautiskeltua Trollshovdantietä 65 v. synttärien kunniaksi ja muistellessa aikoja 50 v. sitten kun tuli mopoikä 15 v. täyteen ja sai laillisesti ajella 2 pyöräisellä. Ja matka jatkuu edelleen.....Hesekiel sanoi:Trollshovdantie yksi parhaita mille itse eksynyt. Mutkaa riittää ja mennään ylös ja alas. Loppupätkä ok hiekkaa.