Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuossa hyötymiskommentissani oli silmänisku perässä. Olet täysin oikeassa.Onko se sitten toisen ahdinkosta hyötymistä, jos ostaa tälläiseltä henkilöltä pyörän, ja jos sen saa sopuhintaan?
Ei mielestäni.Pitäisikö sitä sitten kieltäytyä ostamasta tälläiseltä ihmiseltä pyörää? Eikös se olisi enemmän julmaa?
En tiedä sitten minkä verran siellä oulun suunnassa maksellaan esim ansiosidonnaista, mutta kyllä ainakin omalla kohdalla se ei riittäisi yhtään mihinkään. Täällä kun tuo asuminen jo haukkaa liksasta niin ison osan.
Eikös sun pitänyt hankkia lontoosta hieno HD tai joku menopeli puoli-ilmaiseksi? Kohta myöhästyt Lontoon junastakin, Lontoon diilerit joutuvat kohta hankkimaan omat pyöränsä heikolla punnalla, eli hinnat nousee sielläkin....Äänestäkää jaloilla,älkää suostuko kiskontaan.
Onhan tuo jeni tiätty vahvistunut jonkun 25%... kai tuolla vaikutus voi olla... Parinvuosikymmenen aikana jeni on ollut tätä vahvempi ainoastaan -90 luvun alussa ja 2000 luvun alussa...Liikeet kertovat kuinka hinnat nousevat 1.4 koska jeni on vahva.
Nyt yömaha kauppiaan mukaan pyöriä voi myydä edullisemmin koska he saivat erän keväällä edullisemmalla kurssilla...vedätyksen makua.
Pitäkööt paskansa ei mulla ole peltookaan.
et nyt kai ymmärtänyt etten tarkoittanut sitä etteikö ole vahvustunut vaan onko kaikki edullisell ajenillä ostetut mopot jo myyty vai onko tämä liikkieden yhteinen päätös.Onhan tuo jeni tiätty vahvistunut jonkun 25%... kai tuolla vaikutus voi olla... Parinvuosikymmenen aikana jeni on ollut tätä vahvempi ainoastaan -90 luvun alussa ja 2000 luvun alussa...Liikeet kertovat kuinka hinnat nousevat 1.4 koska jeni on vahva.
Nyt yömaha kauppiaan mukaan pyöriä voi myydä edullisemmin koska he saivat erän keväällä edullisemmalla kurssilla...vedätyksen makua.
Pitäkööt paskansa ei mulla ole peltookaan.
Vaikkei tähän just liitykään... Mielenkiintonen juttu, että nuo wahvan jenin ajat osuuvat just taantumien kohdalle![]()
Edittiä... Tässä vielä tuo Jenin kurssihistoria -90 luvun alulle asti
![]()
et nyt kai ymmärtänyt etten tarkoittanut sitä etteikö ole vahvustunut vaan onko kaikki edullisell ajenillä ostetut mopot jo myyty vai onko tämä liikkieden yhteinen päätös.
Se että suomessa olevan pyörän hinta laatikossa nousee jenin arvon myötä on täyttä kiskontaa.
...ja näin tulin johtopäätöseen yämaha pitäkööt paskansa ei mulla ole peltoakaan.![]()
![]()
![]()
Vittu että kirjotin hyvinet nyt kai ymmärtänyt etten tarkoittanut sitä etteikö ole vahvustunut vaan onko kaikki edullisell ajenillä ostetut mopot jo myyty vai onko tämä liikkieden yhteinen päätös.
Se että suomessa olevan pyörän hinta laatikossa nousee jenin arvon myötä on täyttä kiskontaa.
...ja näin tulin johtopäätöseen yämaha pitäkööt paskansa ei mulla ole peltoakaan.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Selviämässä, vai nousussa? Siis nyt?Vittu että kirjotin hyvinet nyt kai ymmärtänyt etten tarkoittanut sitä etteikö ole vahvustunut vaan onko kaikki edullisell ajenillä ostetut mopot jo myyty vai onko tämä liikkieden yhteinen päätös.
![]()
![]()
![]()
![]()
taas![]()
Aina terävimmilläänVittu että kirjotin hyvinet nyt kai ymmärtänyt etten tarkoittanut sitä etteikö ole vahvustunut vaan onko kaikki edullisell ajenillä ostetut mopot jo myyty vai onko tämä liikkieden yhteinen päätös.
![]()
![]()
![]()
![]()
taas![]()
suunta on ylöspäin...Selviämässä, vai nousussa? Siis nyt?Vittu että kirjotin hyvinet nyt kai ymmärtänyt etten tarkoittanut sitä etteikö ole vahvustunut vaan onko kaikki edullisell ajenillä ostetut mopot jo myyty vai onko tämä liikkieden yhteinen päätös.
![]()
![]()
![]()
![]()
taas![]()
![]()