Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Paljonko ne postikulut sitten on? Kypärää ajattelin itse tilata...fc-motos näyttäis olevan ainakin halvimmat nahat ja pienet toimitus kulutkin..![]()
Totta joka sana!Niin ja tietysti 5 senttiä paksu kataloogi jota joka kerta paskalla lueskelen![]()
On myös todella hyvä nettikauppa!
Mä peesaan myös tätä...Totta joka sana!Niin ja tietysti 5 senttiä paksu kataloogi jota joka kerta paskalla lueskelen![]()
On myös todella hyvä nettikauppa!![]()
Mites noi Carpimoton kulut.. Itellä on jääny sieltä tilaamatta niiden takia.carpimoto![]()
Palvelu pelaa.
s-postiin vastataan nopeasti.
Nopea toimitus: Maksoin tilauksen ma aamuna ja paketti oli oven takana seuraavana päivänä klo. 11.
Onko tolla kaupalla sivuja lontoon kielellä? Ei saksa taivu...Aiankin ite oon ollu tyytyväinen loiusin toimintaan. 3 kertaa olen sieltä tilannut ja mitään valittamista ei ole ollut![]()
Louis
Edit: Laitoin Louisin linkin toimivaksi. -iama-
Mulla on Kawa VN800, itse olen tilannut kamaa Jenkkilästä ja oheisista linkeistä voit käydä itse katsomassa, homma on toiminut aina eikä "kusetuksesta" tietoakaan...JeePee!Mielipiteitä tai kokemuksia...missä paras ulkomainen netti prätkä palikka myyntifc-motos näyttäis olevan ainakin halvimmat nahat ja pienet toimitus kulutkin,mut mistä tosiaa pyörän turhamaiset tuningit.![]()
![]()
Edellispäivänä tilasin/maksoin etukäteen EU-maksuna A-Starsin nahkarotsista ja kypärästä. Viime syksynä tilasin itselleni potan ja toimitus sun muut pelasi loistavasti. Ei moitteeen sijaa. Nähtäväksi jää miten nyt sujuu...Monien kehuma mlol.de vaikuttaa lupaavalta. Vastailevat e-maileihin nopeasti ja tinkimisen varaa tuntuu olevan. Todennäköisesti tilaan A-Starsit sieltä, ellei FC-Moto tai ORG! shop pistä vastaavaa tarjousta. Sidin kenkiä sieltä ei ikävä kyllä saa.