Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tarvi metsästää. Vaihteistoöljyä saa lähes joka paikasta...Eli mitä rasvaa kannattaa metsästää ketjujen suojeluun ja varjelemiseen. . . ?
Pointtihan tuossa on siinä että vaihteistoöljy tekee sellasen kauniin helmen eli siinä on pintajännitystä. Tämä taas auttaa pysymään ketjun koloissa. Scottoiler taasen tiputtaa tippoja sen verran harvakseltaan että ei pääse hirveesti sotkemaan. Siis jos oiler on oikein säädetty. Ja ketjut pysyy öljyttyinäMites tuo vaihteistoöljy pysyy ketjussa kiinni. Rohkenisin epäillä se kun on tarkoitettu ihan eri hommiin...
Rohkenen epäillä, ettei mikään ketjuspray tai öljy pysy kunnolla ketjuissa satoja kilometrejä, joten matka-ajossa olen öljynnyt 100 km välein ja muuten n. 50 km välein.Mites tuo vaihteistoöljy pysyy ketjussa kiinni. Rohkenisin epäillä se kun on tarkoitettu ihan eri hommiin...
Myös Kawan manuaali suosittelee SAE 90-vaihteistoöljyä(korvaavana, jos ei ole saatavilla special lubricanttiaHondan ohjekirja jopa suosittelee vaihteistoöljyä.
Siis viidenkymmenen kilsan välein? Jos mä tuntisin tarvetta tuollaiseen lutraamiseen, niin kyllä olisin ostanut jo kardaanipyörän...Rohkenen epäillä, ettei mikään ketjuspray tai öljy pysy kunnolla ketjuissa satoja kilometrejä, joten matka-ajossa olen öljynnyt 100 km välein ja muuten n. 50 km välein.
Mitenkäs ne lutraustarpeet keppivetoisen kanssa muka tyydytetään?Siis viidenkymmenen kilsan välein? Jos mä tuntisin tarvetta tuollaiseen lutraamiseen, niin kyllä olisin ostanut jo kardaanipyörän...
Eikö ole tarvinnut edes kiristää?200 - 500 km ja rasvana ollut Gastrol. Ketjuilla ajettu 18000 ja ei vielä mitään erikoisempaa kulumisen merkkiä...
Scottoiler.Millä te sitä vaihteistoöljyä levittelette? Ihanko sutilla vai tippakannusta.