• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Paras MP-huolto/korjaamo

Paras MP-huolto/korjaamo - Jyväskylän seudulla

• Bike Foorum

Ääniä: 2 11,8%
  • Kuvan moottori palvelu

Ääniä: 2 11,8%
  • MJ-Moto

Ääniä: 0 0,0%
  • Motopiste

• Speedy

• Hard Work Racing

• Huolto-Kaksikko(jämsä)

Ääniä: 4 23,5%
  • Joku muu,mikä

Ääniä: 9 52,9%

• Ääniä yhteensä
    17
Missäpä Jyväskylän seudulla on pyöräsi saanut parhaan hoidon ja missä olet itsekkin parhaan palvelun saanut?

Jos näistä ei löydy se "sinun paikkasi" laitappa paikan nimi myös muitten tietoon.
thumbs-up.gif

TÖSÖS !
Kuvalta olen saanut hyvää palvelua .
Speedyllä myöskii pelas , ei tosin paljon kokemuksia !
Enempi uskon siihen sanontaan että niin metsä vastaa ........... !

Hmm.. Kuvalta on joo ihan hyvää palvelua.

Hassua kun Speedyllä kävin niin siellä mulkoilivat vaan. Mutta nyt tajuan, että sehän on perisuomalaista kommunikaatiota.

Testivertailu on varmaan aika hankalaa?
thumbs-up.gif

kun korjaa ja huoltaa ite niin tietää mitä saa eikä pääse korjaamot
pilaamaan pyörää niinkuin on joskus käynyt

Kuvalla paras palvelu ainakin allekirjoittaneelle. Joskus taannoin oli huonon palvelun paikan nimissä, mutta nykyisellään pelaa kiitettävin arvosanoin. "Sisäpiiriläisille" hyviä tarjouksia huolloista ja tamineista.

Mjoooh...
Kuwaa olen käyttänyt, ei halpa, mutta onneksi en ole perseaukinen. Joskus vaan vituttaa se "palvelualttius" jota siellä rahalla saa... Mut taitanee olla kaikkien suomalaisten onkelma... heh...

confused_orig.gif

Mjoooh...
Kuwaa olen käyttänyt, ei halpa, mutta onneksi en ole perseaukinen. Joskus vaan vituttaa se "palvelualttius" jota siellä rahalla saa... Mut taitanee olla kaikkien suomalaisten onkelma... heh...

confused_orig.gif
On se kyllä outo juttu tämä suomalaisten käyttäytyminen täällä foorumillakin... Jos käydään liikkeessä, ja saadaan hyvää palvelua -> ok.

Jos käydään liikkeessä ja saadaan huonoa palvelua -> kaikki heti huutamassa että vika on asiakkaan asenteessa ja että on paljon kiinni miten itse käyttäytyy (vrt. toinen topic aiheeseen liittyen). Miettikää nyt vähän!
veryangry.gif
Ei koskaan ole korjattavaa liikkeen palvelussa? Aina asiakas syypää?

Edit: tarkoitus ei ole mitään liikettä haukkua, vaan ihmettelen tätä että aina foorumilla haukutaan huono palvelu asiakkaan syyksi

Bike Foorum on hyvä, mutta unohteli ainakin minun pyörästä katteitten pultteja. Speedylläkin tullut pyörää myös huollettua, hyvä palvelu sielläkin.

Bike Foorumissa saa kyllä hyvää palvelua. Toinen äärilaita on Kuvan Moottoripalvelu jossa asiakaspalvelu on aivan tuntematon käsite!

Back