• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Paras KTM takuu korjaamo suomessa ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.P Ä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eli hakusissa olisi LC 8 moottoreita paljon peukaloinut takuu korjaamo, joka osaa hommansa ja Mielellään kokemukseen perustuvia kommentteja. Kiitos.

Siis eikö  suomesta löydy yhtään pätevää ktm korjaamoa ? vai
onko kotarit niin hyviä laitteita ettei takuu remontteja tarvita?.

Jotain osviittaa maanosasta? Paikallinen KTM-huolto?

PK-seudusta, jos puhutaan niin Racing Bike Klaukkalassa varmasti yksi eniten kokemusta omaavista. Tottakai sielläkin saattaa olla joku vähemmän noita tehnyt töissä.
Itse käytin viime huollossa RB:ssä ja homma rokkas hyvin. Ja sain itsekin paljon lisää tietoa mm. Dukeen sopivista öljyistä jne.

Sanotaan nyt vaikka keskisuomesta alaspäin, paikkakunnalla ei sinäänsä väliä kunhan asiansa osaavat.

Sanotaan nyt vaikka keskisuomesta alaspäin, paikkakunnalla ei sinäänsä väliä kunhan asiansa osaavat.
Klaukkalassa Racing Bike Sidecar on ehdoton paikka huollattaa kottaraiset. Eivät käytännössä muita korjaakaan, ja vakituiset huoltomiehet ovat ammattilaisia ja kokemusta on ehtinyt LC8 koneesta kertymään aika reilusti. Tää mopo ei mun omistuksessa muualla huollossa käykään, jos ei sit ala jossain vaiheessa tekemään itse.

Klaukkalan liikettä itekki suosinut. Nytkin pyörä korjattavana siellä, kun heitin lipat tiellä olleen öljyn takia
smile_org.gif

Joo ehdoton paikka on toi Racing Bike, ne siellä on tosi pätevät ja reilut asentajat. Ne jopa neuvoo ja opastaa melkeen kädestäpitäen jos jotain ongelmia on mopon kanssa.                                                                                                     Nii ja suomen-armeijan pyörät huolletaan siellä!!

Kehuja on tullu Racing Bike sidercarsille, täältä haukut.
Sovitaan että pyörä haetaan viimeistään perjantaina, seuraavan viikon keskiviikkona valmis. Miten homma menikään? Piti itse käydä keskiviikkona sitten kysymässä, että koska pyörä haetaan!
Pyörä on nyt ilmeisesti ollut jo yli kuukauden korjattavana/huollettavana. Tänään toinen kerta, kun olen maksanut laskun ja mennyt hymyillen huollon puolelta hakemaan toimivaa pyörää. Sovitaan ja sovitaan koko ajan uusia päiviä, milloin valmis. Viime perjantaina hymyillen hakemaan ja eihän se käy edes kunnolla. Sai hammasta purra kun aletaan vierittämään mokaa asiakkaan niskoille! No sovittiin että alkuviikosta uudestaan työnalle ja sitten valmis. Nyt tänään, venähti tälle päivälle, eli perjantaille. Maksettu, mutta ei lähde käyntiin. Nyt sitten taas odotellaan viikonloppu ja voipi olla että hermostun racing bikessa maanantaina, kun käyn siellä!

Olisiko PK-seudulla oikeasti toimivaa ja pätevää huoltoa? Alan oikeasti huolestumaan, että kyseistä paikkaa kehutaan joka paikassa näin paljon...

Motopalvelu ja Racingbike  
thumbs-up.gif

Tuossa varaosia keväällä kyselin tuohon toiseen niin jostain ihmeen syystä ktm kauppiaiden välillä oli ovh hinnoissa eroja. Halvimmat varaosat oli motopalvelulla.

Racing Bike Sidecar Oy Yli kuukauden odottelun jälkeen...
Hyvä meininki
baaa.gif
Sentään tajusivat maksaa takaisin kun eivät mitään saaneet edes tehtyä. Itsellä kokemuksia muutaman vuoden takaa eräästä kouvolalaisesta kawa-korjaamosta, jossa pyörä oli muutaman viikon erään vian takia. Mitään ei saatu aikaan ja hain pyörän pois, vein hesaan ja seuraavana päivänä ajoon. Hieman kyrpi keskellä kesää venata "turhaan" sitä pyörää. Aika rankalla kädellä vois karsia näitä suomen nk. huoltopaikkoja.

Motopalvelu Niemitalo Orimattila.

Hyvin ja asiallisesti on kaikki huollot ja ongelmat hoidettu.

Tosin vähemmän niitä ongelmia on ollut
wink.gif

Varaosat jos ei hyllyssä, niin parissa päivässä tulee tehtaalta itävallasta. Ja postissa lähettävät jos ei paikan päältä mene hakemaan..

Multa ainakin plussa Motopalvelulle.
smile_org.gif

Ei semmoista ole olemassa. Opettele itse. Niin saat sitä mitä pyydät. Osat on halpoja, ulkomailta saa mitä ei täällä toimiteta.

LC8 on yksinkertainen kone yksinkertaiselle motoristille.

Back