Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.
Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Rikun moottori, tai mikä Riku´s Motor se hienosti kirjoitettuna onkaan.
Ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta kaveri on Hyvinkäältä käsin huollattanut R850R Bemariaan siellä. Koska on vienyt toisenkin kerran, lienee tyytyväinen.
Rikun moottori, tai mikä Riku´s Motor se hienosti kirjoitettuna onkaan.
Ei ole omakohtaisia kokemuksia, mutta kaveri on Hyvinkäältä käsin huollattanut R850R Bemariaan siellä. Koska on vienyt toisenkin kerran, lienee tyytyväinen.
Riku Motor oli itelläki ensimmäisenä nimenä listassa, mutta myös huonoa olen heistä kuullut. Tosin vain pari yksittäis tapausta...
Tiedättekös yhtään, että paljon tulis kustantamaan tuohon mun mopottiimeeni, eli honda VT125c shadowiin, Kaasarien säädätys? Siinä kun on 2kpl tuommosia 22mm:ä keihinin CV kaasareita.
Tai siis mitä veikkaatte, että kuinka aikaa vievä homma se on laittaa tollasesta pyörästä säädöt kohilleen?
Jos sulla ois KAWA, veisit ehdottomasti Rikulle -> siellä on erinomainen kawojen huoltoekspertti!!
Oma kwaakku siellä käynyt ja erittäin tyytyväinen olen ollut. Muuten en kyllä sinne pyörääni välttämättä veisi!
...mutta kannattaa kysellä esim. Hollolasta pj-powerista tai mikä lieneekään (kukonkoivun teollisuusalueella), kuulemma homma toimii myös siellä. Bike pointissa voi olla etteivät ole niin kiinnostuneita pienemmistä pyöristä, ja saat pyörän todennäköisesti (toiminnaltaan) samanlaisena takaisin. Two-Wheel centeristä ei ole kokemuksia..