• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Pannari Petteristä Bemari Petteri

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jorim
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kuuluipa hurjia huhuja Oulun seudulla viikonlopun aikana. Pannari Petteri olisi kuulemma Bemarin hommannut alleen. Siis totaalinen takin kääntökö kyseessä.

^^No kauan se tällä palstalla jaksoi roikkuakin riekkumassa hontan erinomaisuutta. Toivottavasti sillä perä kestää puimurissa.
wink.gif

Täytyy tunnustaa, että "huhu" pitää paikkansa! Nyt olen ollut muutama päivä BMW:n onnellinen omistaja ja  hyvältä tuntuu.
Alkaa minullekin pikku hiljaa avautua nämä BMW:n tekniset hienoudet...vaatii siis ihan oikeasti ohjekirjaan tutustumista.
Ja ne urheilulliset ajo-ominaisuudet ....kyllä on mukava lasketella!
Nyt ymmärrän myös niitä BMW:n kehittämiä innovaatioita.  Niitä jotka aiheuttavat joillekin kateuden aiheita? Esim.kommentti:Hieno varuste, mutta kuinkahan toimii muutaman vuoden kuluttua?
Vai että minussa poliittista ainesta? Niin kyllähän se politiikka on mukavaa, mutta itse en kyllä sitä moottoripyörän valintaan/mieltymyksiin sotkisi!
Ja nyt kun olen oman BMW:n savutustani seurannut, olen havainnut sen savun olevankin "rengas-savua"! Eli ei niin vakavaa ...pieni savutus kai kuuluu urheilulliseen ajotyyliin!
idea3.gif

Kyllä nyt pannarieikubemarieikupetteri eduskuntaan kaivurimiehen kanssa vaan.

Paskanpuhumisen taidot on kyllä A+ luokkaa
biggrin.gif

Jaa että mikäs mahtaa olla malli ja joko on rekkauduttu mukaan myös tonne sporttibemaristien puolelle?

Alkaako nyt syntymään kännithreadeita bemaripetterin toimesta viikonloppuisin miten honda on paska?

Eee... kyllä tässä pitää antaa respectit Petterille
pftroest.gif

On varmaan vaikeeta kaiken jälkeen todeta, että tässä sitä ollaan
wink.gif

Joutuu oppimaan mopojen uudet kujeet ja kuuntelemaan porukoitten palautteet sieltä ja täältä.

Bayerin ihmeet on ihan kivoja, jos niistä tykkää
tounge.gif

Risto

Mites se olikaan että muita merkkejä valitaan mutta Bemariin päädytään... Mäkin vaihdoin ennen joka vuosi, nyt on gessulla menty jo 4 kesää...

No sama kai se on millä ajaa kunhan viihtyy.
Onnea uudelle lelulle!
sport05.gif

Alle tuli hankittua todellakin BMW. Tämä Oulusta alkanut "huhu" pitää siis paikkaansa, mutta kuten usein "huhu" on vain puolitotuus tai siis oikeaa totuutta on hieman vääristelty....
Hankkimani BMW on E61 korimallin M-sport 530 da eli farkkubemu...en siis ole luopunut Hondastani (kukaan ei ota sitä enää vaihdossa?)...ja autoakaan en ole vaihtanut. Bemu tuli perheen kolmanneksi kärryksi.
Olen näin kai sitten pikku hiljaa hivuttautumassa BMW motoristien joukkoon....  
idea3.gif
?

Back