• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

paljonko vakio zx-9r ottaa nopeutta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja leppister
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mulla on tollanen zx-9r vm.98 kaasusta keulii vielä 3 vaihteella ja nopeuttakin ottaa n.280 km/h

ainakin putki on vaihdettu.

mietityttää vaan että onkohan tohon tehty muitakin virityksiä kuin putki ja ratastukset. Ostin pyörän liikkeestä ku halvalla sai ja myyjä ei oikeen tienny mitä pyörään on laitettu.

PS. Erittäin mukava menopeli

270 tai sitä luokkaa...

jos mittarissa on 280 niin todellista ei sinne päinkään, ehkä 250.
jos kolmosella powerwheeliet niin ajoasennossa taitaa olla vikaa...

tai sitten harvinaisen piristetty yksilö
smile_org.gif

Ratastettu se ainakin sit on jos ei mittariin nopeutta kerää kun tuon 280... Todellinen huippunopeus oli muistaakseni himpun päälle 280 jolloin mittarissa pitäis numeroiden alkaa kolmosella, korjatkaa jos olen väärässä...
Ja tuosta ratastuksen vaikutuksesta tuohon keulimiseen en osaa sanoa, itellä keuli kolmosella myös mutta tankkilaukun kanssa jolloin en päässyt tankinpäälle ja välitykset oli vakiot(eikä muita "virityksiä" kuin suuttimet,filtteri ja putki).

Pitäis varmaan pistää lihoiks toi oma kymppi ja ostaa kymmenen vuotta vanhempi ysiärrä kun kuulostaa tehokkaammalta.
smile_org.gif

tiuhemmat välitykset, niin keuliihan se vaikka kutosella. jos ottaa nopeuden vetoakselilta, niin näyttää isompia lukemia nopeusmittarilla kun ratastettu. voihan olla hurjan viritettykin, mistäs tietää.

vakiona pitäs mennä todellista sen ~280, siin vaiheessa tosin neula sanut olla jo pitkään pohjassa:)

kiitoksia neuvoista
smile_org.gif
. osa kuulosti kyllä vähän skeptisiltä.
niin siis se 280 tuli otettua jossain 11 tonnin kierroksilla. nopeutta tosissaan oli tod. näk. vähemmän koska mittari valehtelee alakanttiin.

niin ja pyörän ajoasento on normaali, ajajan asento on tietty vähän ryhdikkäämpi kun on tottunut selkä suorassa ajamaan.

Pitäis varmaan pistää lihoiks toi oma kymppi ja ostaa kymmenen vuotta vanhempi ysiärrä kun kuulostaa tehokkaammalta.  
smile_org.gif
Niin taitaa minunkin pakolla tehdä jos ei ole kalajuttua
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

Kuitenkin veikkaan että niin huonoihin säätöihin en omaani edes saa että joku laiteltu 9 ärrä mulle takavalot näyttäis jos otetaan tosissaan
sport05.gif
Tietenkin se keuliminen, ruvetaan kaikki käyttämään Supermotard tyylisiä välityksiä ei niin paljon kulu enään eturengas.
Ei mitään keulimista se ole jos etunen vahän keventää sitä voi ennemminkin kutsua eturenkaan pidon puutteeksi.ainoa pyöräni joka keuli joka vaihteella puhtaasti kaasulla oli HONDA 500 CR 2-stroke

Elähän mittään. Mulla oli tuollanen c-mallinen ysi tuossa kolme kesää ja tuli rampattua noita lentokenttäajojakin sillä. Kyllä mulla ainakin otti hienosti mittariin 310km/h lentokentällä todellisen vauhdin ollessa 280km/h väleillä 17/45, ja 16/45 meni 264km/h.
Molemmissa tapauksissa mentiin rajoitinta vasten.

Back