• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Paljonko teidän Bandiittissa kulutus?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viltzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Hellou!
Paljonkos teidän 600:set Rosmot hörppää menovettä? Itellä tuntuu aika isolle kulutus, ku jossai Bikessä luki, että olis pienikulutuksinen...
Tuossa matkaa ajelin 110-140km/h vauhtia(, enimmäkseen 120-130km/h vauhdilla), niin mun -97 600S hörppäsi ainakin n.8-8,5l/100km!
omg.gif

Tuntuu aikas isolle! Tosin onhan tuossa vauhdissa tuolla vehkeellä jo aika paljon kierroksia, mut kuiteskin! Miten muilla? B12 kuskitkin laittakaa kulutuksianne... (ku joskus mahtollisesti sellaisen isoveikan ajattelin hankkia?)
smile_org.gif

isompi rosvo 2002. kulutus keskinopeudella 120 km/h noin 6,5 h. Yli seitsemän litrankin pääsee helposti kun pitää riittävää vauhtia.

Kaverin -98 600 vei jotain luokkaa 5-5,5L ja oma -98 1200 vie 5-6L. Mitä enemmän virittää, sitä vähemmän tuntuu kuluttavan. Vakiona meni 6-7L

MOI !

Mun kulutus laski kun vaihdoin ton alkuperäisen putken halpisslipariin, sellaisen litran veran, normaalikulutus oli, kun ajelin vaimo kaks päällä pli n. 6.9 l/100 km, nyt se pyörii siinä 6 litran ylla alla.

033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif
033102beer_1_prv.gif

Onkohan mussa tai mun Banditissa jotain vikaa kun jo kolmas tankillinen ja kulutus 9.9l/100km. Ajo on ollut pelkkää kaupunki RÄPPÄÄMISTÄ. Mopossa slipari+suuttimet ja viimekesänä penkitetty

Mulla entinen b6 -97 vei noin 5 l/100 km, nykyinen b12 -97 hörppii 6,3 - 8 l/100 km. Sen verran on nykyään tullut tuota kulutusta seurattua, että kylmällä sateisella kelillä kuluttaa enemmän.  
sport05.gif

Kylmällä ilmalla nousee heti kulutus mutta 10l/100km on pikkasen liikaa.

Mun Kavan 1100GPZ vei Saksan autobanalla keskimäärin 10l/100km mutta kyyti olikin toista luokkaa  
biggrin.gif

Voi niitä aikoja  
biggrin.gif

Reiska_SB

B12S -05, aj.800km, kulutus n.8l/100km,kier.max.5500
Mutta luulis putoovan kun saa kilsoja alle.Kone kuiteskin
vielä tiukka.
Vertailuksi kerrottakoon;
Kun ostin vuonna -98 uuden 1.6 Almeran,kulutus
oli korkea ja se oli aivan
lussu,kunnes mittariin kertyi n.15tkm.

Mittasin reilu viikko sitten Kotkan reissulla kulutukseksi 5,9 litraa satasella. Vauhti oli sellasta 80-100 km/h. Vaimo oli kyydissä. Niin ja pyörä siis 1200 Bandit vuosimallia -98.

Jaa`a aikas isoja heittoja B12 kulutuksissa
confused_orig.gif

Jollain taisi olla vaan 5 litraa, melko vähän
confused_orig.gif

No itellä ollut kuiteski 7-8 litraa rehellisesti
smile_org.gif

confused_orig.gif
Aikamoista heittoa kulutus lukemissa.
Laitanpa tänne 650 S vm 05 kuluttaa tolaset 5 litraa / 100 km.
Nopeus rajotusten mukaan ajettuna. Katotaan mimmoset kulutukset on sisään ajon jälkeen.

Back