184cm/85kg. Lähtöpaino oli muutama vuosi sitten yli 110 kg
Tiukka ruokavalio ja paljon treeniä....sillä lähti. Enää ei paluuta entiseen
Tiukka ruokavalio ja paljon treeniä....sillä lähti. Enää ei paluuta entiseen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vuosi sitten oli tämä tilanne.177cm / 115 kg. Onneksi noissa mopoissa on tarpeeksi tehoa, ettei ihan ylämäkiin hyydy![]()
75-76kg keikkuu nykyään. Melkein vuoden ollut siinä. Puolessa vuodessa laski aikaisemmasta. Aika helposti, ei tarvinnut kuin syödä vähemmän.82,5kg ja 180cm. 78kg olis aika hyvä. Tuskallista on, mikä viikossa tulee niin korkeintaan kuukaudessa lähtee...![]()
voisin sanoa, että melkolailla samanlaisiin kuin sinäkin. jopa erittäin paljon samantasoisiin nuoruuden suorituksina, silloin kun punteissa oli suunnillen tuota tasoa, niin oma paino keikkui 100 kg korvilla, tosin pp oli jokusen kymmenen kiloa kevyempi. kuupperinki paras on ollu 2800 kieppeillä inttiaikaan ja mitä silloin painoin, ,,, jtn 78 - 83 kgMielenkiintoisia painoja porukalla. Täällä kun on kohtuullisen "liikkuvaa" sorttia olevaa porukkaa, niin alkoi kiinnostamaan millaisiin fyysisiin suorituksiin jengi on painoillaan pystynyt? Eli kuntopuolta..
Itse olen aina ollut enempi anaerobisien tai muutoin lyhytkestoisten lajien harrastaja. Paksuudesta johtuen...Cooperin testissä on painolla 110-120 aikanaan mennyt 2100-2400 välillä. Ennätys tuli armeija-aikana 100 kilosena n.2800 (tais olla jotain 2780). Perinteiset pp/kk/mv linjat, parhaat nostot 230/260/250. Ei noita kyykkyä ja vetoa ole koskaan tullut juurikaan treenattua. Paino oli tuolloin siinä 118-125 välillä.![]()
Tällä haavaa kunto todella surkea, mutta taas aktivoiduttua saa kohtuullisen nopeasti palautettua ton lihasmuistin jollekin onnettomalle tasolle.
Lajisuorituksina vaikka mummonkannosta perunoiden nostoon kelpaisi mulle..
179/79179/82.9