• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

paljonko painaa? motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kawabata
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

paljonko painaa? motoristi -

• 1. alle 50 kg

Ääniä: 5 1,2%
  • 2. alle 65 kg

Ääniä: 35 8,2%
  • 3. alle 75 kg

Ääniä: 74 17,4%
  • 4. alle 90 kg

Ääniä: 148 34,7%
  • 5. alle 100 kg

Ääniä: 80 18,8%
  • 6. alle 110 kg

Ääniä: 42 9,9%
  • 7. alle 125 kg

Ääniä: 29 6,8%
  • 8. alle 140 kg

Ääniä: 12 2,8%
  • 9. alle 180 kg

Ääniä: 1 0,2%
  • 10. yli 180 kg

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    426
184cm/85kg. Lähtöpaino oli muutama vuosi sitten yli 110 kg
bawling.gif

Tiukka ruokavalio ja paljon treeniä....sillä lähti. Enää ei paluuta entiseen
thumbs-up.gif

177/75. Täytyy tässä alkaa vähän taas kuntoilee, että jaksaa maarata pyörää pitää sarvista kiinni. Paino varmaan tippuu kevään aikana muutaman kilon.

177cm ja 80kg
062802moto_prv.gif

viitisen kiloa lähtenyt viime kesästä ja just sopivalta tuntuu
kyllä se miehen pitää ainakin se pituus - 100 painaa  
tounge.gif

Aikamiehiä pienimmästä päästä... Ei liene 1200-kuutioisella konehella kovin iso työ minun kuskaamisessani
biggrin.gif
N. 65 kiloa, paitsi jos olen laskenut päästäni asti. Sitten 63 kg...

siinä se keikkuu 117 ja 125 kg:n välillä tasaisesti. alkutilanteesta olen onnistunut keskimäärin 7 kg lisäämään massaani. on sen eteen saanut treenata ja kovasti syödäkin. mikäs syyesä kun aina näläkä ja koko ajan jano on.

Mielenkiintoisia painoja porukalla. Täällä kun on kohtuullisen "liikkuvaa" sorttia olevaa porukkaa, niin alkoi kiinnostamaan millaisiin fyysisiin suorituksiin jengi on painoillaan pystynyt? Eli kuntopuolta..

Itse olen aina ollut enempi anaerobisien tai muutoin lyhytkestoisten lajien harrastaja. Paksuudesta johtuen...
kaboom.gif
Cooperin testissä on painolla 110-120 aikanaan mennyt 2100-2400 välillä. Ennätys tuli armeija-aikana 100 kilosena n.2800 (tais olla jotain 2780). Perinteiset pp/kk/mv linjat, parhaat nostot 230/260/250. Ei noita kyykkyä ja vetoa ole koskaan tullut juurikaan treenattua. Paino oli tuolloin siinä 118-125 välillä.

Tällä haavaa kunto todella surkea, mutta taas aktivoiduttua saa kohtuullisen nopeasti palautettua ton lihasmuistin jollekin onnettomalle tasolle.

Lajisuorituksina vaikka mummonkannosta perunoiden nostoon kelpaisi mulle..
voisin sanoa, että melkolailla samanlaisiin kuin sinäkin. jopa erittäin paljon samantasoisiin nuoruuden suorituksina, silloin kun punteissa oli suunnillen tuota tasoa, niin oma paino keikkui 100 kg korvilla, tosin pp oli jokusen kymmenen kiloa kevyempi. kuupperinki paras on ollu 2800 kieppeillä inttiaikaan ja mitä silloin painoin, ,,, jtn 78 - 83 kg

nyt veteraani-iässä nostan tän hetken kunnolla kyykyssä ja vedossa suunnilleen samat 250 kummassakin. pena kärsii kuluneista ja tulehtuneista olkapäistä liian usein jotta kehittyisi - sitä on tullut hierottua liikaa, kymmeniä vuosia. monet oheisliikkeet ovat nyt tärkeämpiä. penasta on tullut yhä enemmän vain yksi apuliike muiden seassa.

aerobisista kävelyä rakkien kanssa ja portaiden nousua, metsässä vaeltelua ja käsitöitä.

186cm, 90kg
paino hiukan noussu kun lopetin rökaamisen ja oon ollu 5kk saikulla olkapääleikkauksen jälkeen.
puntteja ei vielä siedä paljoo heilutella mutta kuupperin juoksen 12 minuuttiin
thumbs-up.gif

Vuoden alussa 114kg ja nyt 95kg, eli sellaiset -19kg lähtenyt.

Itselleni lupasin että sitten kun on alle satakiloa niin ostan pyörän itselleni.. no nyttenhän se pyörä siellä tallissa odottelee että kuski saisi kortin itselleen. Kiire meinasi tulla kun silloin kun varasin itselleni pyörän niin paino oli 101kg ja pyörän varasin viikoksi. Viikossa piti pudottaa tämä 2kg... (vaikka kyllähän minä sen joka tapauksessa olisin ostanut, kiva vain itseäni huijata
biggrin.gif
)

183cm oon pitkä. Tammikuun 1. päivä painoin vielä 80kg, siitä pudotin rasvoja pois 5kg. Aikaa meni 68d. Samalla sai vielä salituloksetkin osittain paranemaan!
062802jumpie_prv.gif

189 pitkä ja pari kesää sitte 145kg, nykyään 95-100 kg, "vähän" helepompi olla nykyään...
062802moto_prv.gif

Back