Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kovia tuloksia painoluokassasi solttupenkissä varsinkin. mavekin kertoo, että painossa on myös oikeaa voimaa mukana. itellä kuupperi oli intissä n. 2600 kai parhaimmillaan, silloin painoakin oli alle 90 kg.179cm/83kg nyt.Täällä kun on kohtuullisen "liikkuvaa" sorttia olevaa porukkaa, niin alkoi kiinnostamaan millaisiin fyysisiin suorituksiin jengi on painoillaan pystynyt?
Cooperi about 2900m +/- 100m
Sotilaspenkki 120kg, mave 210kg, kyykky olisko 170kg, leukoja kolmisenkymmentä, nämä alle 77,5kilosena.
Kaipa tuossa nostotyylistä enempi jampat kertoilee. Jos oikein ymmärsin. Ekillä on kieltämättä kunto kohillaan.Eikös tuo sotilaspenkkitulos kuuluisi olla joku muu kuin kilomäärä, itse ilmoittaisin sotilaspenkkitulosta kysyttäessä jonkin toistomäärän?
Aattele, me norsutJeesus mitä norsuja täällä on![]()
Itellä näytti tuo vaaka 62kg viikko sitten.
jep. on kaksi tapaa nostaa solttupenaa. tavallisin on mainitsemasi toistosotilaspenkki omalla painolla plus lähin 2,5 kg tangossa rautaa. esim. 101 kiloinen jamppa laittaa tankoon 102,5 kg ja pumppaa paidatta jalat ilmassa niin perkeleesti. 15 - 20 toistoa on satakiloiselle jo hyvä tulos. mulla on tuolla 112,5 kilon tangolla pumpattuna parisenkymmentä toistoa reenimielessä vain. silloin painoin ite 111 kg.Kaipa tuossa nostotyylistä enempi jampat kertoilee. Jos oikein ymmärsin. Ekillä on kieltämättä kunto kohillaan.Eikös tuo sotilaspenkkitulos kuuluisi olla joku muu kuin kilomäärä, itse ilmoittaisin sotilaspenkkitulosta kysyttäessä jonkin toistomäärän?![]()
Vaikka offtopiciksi meneekin, niin pakko vielä laittaa. Todellisia maksimituloksia haettaessa on penkkipunnerruksessa oleellinen osa nuo jalat. Jalkojen avulla haettu jännitystila kroppaan on se oleellinen. Tuon tosin pitää tapahtua niin, että se perse pysyy siinä penkissä. Virallisia penakisoja mukaillen ja siksi mielestäni "myöskin" rehellinen. Eli paketti on ns. tiukkana ja asennon muuttumaton. Selkävaivojen tekoon muuten erinomainen keino..sitten on maksimisotilaspenkki, jossa nostetaan jalat ilmassa niin paljon kuin jaksetaan yhdellä nostolla tai arvellaan jaksettavan. on nääs melko rehellinen penkkitulos sellainen, jaloilla ei pääse juuri avittamaan, eikä perse nouse penkistä. jää vain salituloksissa pieni rinnalta pompauttamisen mahdollisuus fuskumielessä.
Kisoista löytyy montaa variaatiota. Perinteisin on juuri omalla painolla tapahtuva suorite jossa toistomäärä ratkaisee. Toinen, seuraavaksi yleisin on se suurin rauta mikä nousee määrätyllä tyylillä. Eli jalat penkin yläpuolella, ilman apuvälineitä, lyhyesti sanottuna.Eikös tuo sotilaspenkkitulos kuuluisi olla joku muu kuin kilomäärä, itse ilmoittaisin sotilaspenkkitulosta kysyttäessä jonkin toistomäärän?