• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

paljonko painaa? motoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kawabata
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

paljonko painaa? motoristi -

• 1. alle 50 kg

Ääniä: 5 1,2%
  • 2. alle 65 kg

Ääniä: 35 8,2%
  • 3. alle 75 kg

Ääniä: 74 17,4%
  • 4. alle 90 kg

Ääniä: 148 34,7%
  • 5. alle 100 kg

Ääniä: 80 18,8%
  • 6. alle 110 kg

Ääniä: 42 9,9%
  • 7. alle 125 kg

Ääniä: 29 6,8%
  • 8. alle 140 kg

Ääniä: 12 2,8%
  • 9. alle 180 kg

Ääniä: 1 0,2%
  • 10. yli 180 kg

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    426
87,0 tänään aamulla. Tuosta vois joku lainata (ei tartte palauttaa) nuo 7 kiloa..
biggrin.gif

Mielenkiintoisia painoja porukalla. Täällä kun on kohtuullisen "liikkuvaa" sorttia olevaa porukkaa, niin alkoi kiinnostamaan millaisiin fyysisiin suorituksiin jengi on painoillaan pystynyt? Eli kuntopuolta..

Itse olen aina ollut enempi anaerobisien tai muutoin lyhytkestoisten lajien harrastaja. Paksuudesta johtuen...
kaboom.gif
Cooperin testissä on painolla 110-120 aikanaan mennyt 2100-2400 välillä. Ennätys tuli armeija-aikana 100 kilosena n.2800 (tais olla jotain 2780). Perinteiset pp/kk/mv linjat, parhaat nostot 230/260/250. Ei noita kyykkyä ja vetoa ole koskaan tullut juurikaan treenattua. Paino oli tuolloin siinä 118-125 välillä.

Tällä haavaa kunto todella surkea, mutta taas aktivoiduttua saa kohtuullisen nopeasti palautettua ton lihasmuistin jollekin onnettomalle tasolle.

Lajisuorituksina vaikka mummonkannosta perunoiden nostoon kelpaisi mulle..

Päivän mopovalinnasta riippuen kuskin kanssa 280-340 kg ajovalmiina. Pitkämatkavarustuksessa kakspäällä emännän survivalpakkaus mukana... 440... Pitää vissiin harjoitella lisää väistöjä ja jarrutusta matkapainossa. Tai opetella ottamaan vähemmän roinaa.

Alle 75kg - eikai tuo kusiainen muuten riittäisikään. Vaimon kanssa mahdutaan yhdessä helposti tuohon alle 140kg luokkaan.

Läski syö tehopainosuhdetta.

edit: Ja BMI 21.8 eli "normaali"
Just meinasin samaa kirjotella.
Alle 75kg:n liikuttamiseen riittää 600 kuutiotakin. Ainakin toistaseks, katotaan mitä mieltä syksyllä ollaan
biggrin.gif

Oma BMI 24.2

Mikseivät NAISET ole täällä kertomassa painojaan?
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
Jaa minä vai....? Aamulla 91.9 kg.
062802moto_prv.gif

Vielä ei tartte neuvolaan vaivautua, mutta jos tuo tavoite on se pituus - 100 (naisilla kuulemma pituus - 110), niin...
lookaround_orig.gif

Ai että mun pitäis painaa 65 kiloa? Siinä on sitten tekemistä, kireimmillään painanut 73 kiloa
biggrin.gif
No, ehkä lakkaan syömästä ja harrastamasta liikuntaa niin pääsen tuohon 65 kiloon..

No "laskukaavahan" ei ottanut ollenkaan kantaa siihen mistä tuo paino on muodostunut
wink.gif
Esim. miehellä 100kg puntarissa ja painopiste keskivartalossa vs. harteissa lienee "hiukka" eri asia
lookaround_orig.gif

Omalla kohdalla kehonrakennus rupeaa olemaan kohillaan - massa on nyt kerätty, enää pitäisi vain ostaa se n. 1/2 metriä ylemmäs
biggrin.gif

Täällä kun on kohtuullisen "liikkuvaa" sorttia olevaa porukkaa, niin alkoi kiinnostamaan millaisiin fyysisiin suorituksiin jengi on painoillaan pystynyt?
179cm/83kg nyt.
Cooperi about 2900m +/- 100m
Sotilaspenkki 120kg, mave 210kg, kyykky olisko 170kg :o , leukoja kolmisenkymmentä, nämä alle 77,5kilosena.
Itsellä vartta hurjat 173cm/85kg. Kevään mittaan vois muutaman kilon ehkä vielä kiristellä pois.
Yli satakiloiset pystyy ilmoittamaan aina seisaalleen noustessaan et taas nousi penkistä yli sata kiloa  
smile_org.gif
Ei tartte olla ihmeellinen kunto eikä tartte valehdella...
Eikös tuo sotilaspenkkitulos kuuluisi olla joku muu kuin kilomäärä, itse ilmoittaisin sotilaspenkkitulosta kysyttäessä jonkin toistomäärän?

Back