• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Paljonko on kertynyt kilometrejä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Toippari
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
n.1500km
062802moto_prv.gif

Tänään lähti pärrä viimeinkin liikenteeseen (jo oli odotettukin), ja takana nyt 150 km. Pitänee kohta lähteä taas jonnekin suuntaan..

Onneksi kesä on vasta alussa.  
062802moto_prv.gif

no niin, nyt on nopeusmittarin pyörittäjä paikallaan. "oikeita" kilometrejä 7 km, kokonaisuus ehkä n. 350 km.
062802moto_prv.gif

Kovaa tahtia tuntuu teille tulevan kilometrejä. Minulle on tullut tälle vuodelle vasta noin 250km. Nyt olisi loistava keli ajaa, mutta kiitos kevätflunssan, pysyn suosiolla sisällä.

joku 1800-2000km pääsiäisestä. Matkaa tosta noin 1300.

Nyt olisi loistava keli ajaa, mutta kiitos kevätflunssan, pysyn suosiolla sisällä.
Lääkitys kohdalleen, riittävästi Nasolinia nenään, ja mie en tuolla tämän päivän lenkillä muistanut koko flunssaa ollenkaan (korvatulehdus jne.), tosin tankatessa piti samalla niistää nenä. Voi olla että huomenna on ihan hirveä olo, mutta oli sen arvoista, oli aivan pakko päästä viimein ajamaan.
lookaround_orig.gif

Olisko n. 2000km. On pitänyt hieman himmailla, kun on toi 24t huolto vasta pe 11.5. Nyt on mittarissa 23 640km, että huomenna on varaa ajella vielä reilut 300. Pääsisköhän PK meetingiin mukaan, niin tulis ainakin 200.
062802moto_prv.gif

Etukäteen ajattelin että 3000 km koko kesälle, kuten ennenkin (jäänyt allekin joskus), mutta nyt on jo yli puolet tuosta tullut kolmessa viikossa...
omg.gif
Kodin ympärillä pyörimistä ilman päämäärää, kuten aina.

Surkeeta... Ajokausi alko mulla jo 24.3., mutta pyörä oli telakalla kolme viikkoo (minä lähtisin mut pyörä ei...), niin et mittarissa on vasta 415 mailia eli 664 kilsaa (mul on mailimittari!).
sad_orig.gif

No, pyörä on taas alla, joten eiku menoksi!!!! Maileja mittariin!!!
smile_org.gif
smile_org.gif

Mites muut pimut?

Back