Mullakin on semmoinen muistikuva että 1400markkaa olisi tuore A1 irronnut.Minulla on semmoinen muistikuva, että olisi A1 maksanut 1400 mummoa...
Hinnat on siis pysynyt samana![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mullakin on semmoinen muistikuva että 1400markkaa olisi tuore A1 irronnut.Minulla on semmoinen muistikuva, että olisi A1 maksanut 1400 mummoa...
Hinnat on siis pysynyt samana![]()
On ihan pakko heittää läppääB maksoi muistaakseni 2000mk, e tuli kaupanpäällisenä -96 nimenvaihdon yhteydessä ja A maksoi v. 2005 kaikkinensa muistaakseni 500€.
Ajokokemusta ennen B:tä jonninverran soramontulla autolla ja ennen A:ta hiukan isolla pyörällä.....
täh?On ihan pakko heittää läppääB maksoi muistaakseni 2000mk, e tuli kaupanpäällisenä -96 nimenvaihdon yhteydessä ja A maksoi v. 2005 kaikkinensa muistaakseni 500€.
Ajokokemusta ennen B:tä jonninverran soramontulla autolla ja ennen A:ta hiukan isolla pyörällä.....Toi oli niin kiva toi juttus. Niin se läppä?![]()
Nythän puhutaan ihan muusta kuin elatusmaksuista..![]()
Mulla ei oo rästejä..![]()
Kiva kun editoit. Muutoin en olisi käsittänyt kissan käyttämää näppistyöskentelyä.täh?On ihan pakko heittää läppääB maksoi muistaakseni 2000mk, e tuli kaupanpäällisenä -96 nimenvaihdon yhteydessä ja A maksoi v. 2005 kaikkinensa muistaakseni 500€.
Ajokokemusta ennen B:tä jonninverran soramontulla autolla ja ennen A:ta hiukan isolla pyörällä.....Toi oli niin kiva toi juttus. Niin se läppä?![]()
Anteeksi kovasti,mutta en tosiaan ymmärtänyt edellistä viestiäsi.Muokkasin pois epäonnistuneen hymiön,mutta edelleen TÄH?Kiva kun editoit. Muutoin en olisi käsittänyt kissan käyttämää näppistyöskentelyä.täh?On ihan pakko heittää läppääB maksoi muistaakseni 2000mk, e tuli kaupanpäällisenä -96 nimenvaihdon yhteydessä ja A maksoi v. 2005 kaikkinensa muistaakseni 500€.
Siis, täh?
En osaa muuta sanoa, kuin että suoli24 tyhjenee ja alkaa varmaan tuota pikaa ulostamaan tänne sivistyksen pariin.![]()
Mutta mitä näistä. Vaan kivaa olis sellanen foorumi, johon pääsee kirjautumaan vaan: omalla nimellä ja aivan Älyllisen suurella euromäärällä.![]()
Sitten ehkä voitais vaikuttaakin johonkin, ja olisi muitakin argumenttejä kuin "matkakuvaus tuonelan tieltä"![]()
Anteeks, mutta mä putosin kärryiltä hetki sitten...Kiva kun editoit. Muutoin en olisi käsittänyt kissan käyttämää näppistyöskentelyä.täh?On ihan pakko heittää läppääB maksoi muistaakseni 2000mk, e tuli kaupanpäällisenä -96 nimenvaihdon yhteydessä ja A maksoi v. 2005 kaikkinensa muistaakseni 500€.
Siis, täh?
En osaa muuta sanoa, kuin että suoli24 tyhjenee ja alkaa varmaan tuota pikaa ulostamaan tänne sivistyksen pariin.![]()
Mutta mitä näistä. Vaan kivaa olis sellanen foorumi, johon pääsee kirjautumaan vaan: omalla nimellä ja aivan Älyllisen suurella euromäärällä.![]()
Sitten ehkä voitais vaikuttaakin johonkin, ja olisi muitakin argumenttejä kuin "matkakuvaus tuonelan tieltä"![]()
Ei siinä mitään kummallista ollut. Kui?Anteeks, mutta mä putosin kärryiltä hetki sitten...Kiva kun editoit. Muutoin en olisi käsittänyt kissan käyttämää näppistyöskentelyä.täh?On ihan pakko heittää läppääB maksoi muistaakseni 2000mk, e tuli kaupanpäällisenä -96 nimenvaihdon yhteydessä ja A maksoi v. 2005 kaikkinensa muistaakseni 500€.
Siis, täh?
Mikä tossa mun alkuperäisessä oli nyt niin kummallista?![]()