Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuon testin perusteella olen henkisesti 19vTosin henkinen ikä on testin mukaan 18.
jup...ne pitäskin saada kirjoihin ja kansiin...ei parempaa luettavaa..Mä olen sentään 26 vee tuon testin mukaan!Henkinen ikäsi on 18 vuotta.!!!Tässä sitte varmaankin koko porukan "äitee" eli ikää on 30 ja muutama syksy sen päälle (parikymmentä). Tosin henkinen ikä on testin mukaan 18.![]()
Jumatsuikka mikä testi! Antaako tuo aina vastaukseksi tuon 18!!
Pitäsköhän olla ylpee vai hävetä
Mut silti mä nauran wc-huumorille!![]()
![]()
i niin! mutta R1 on vasta kahden kuukauden ikäinen. kyllä vanhan fighterin persusta lämmittää mukavasti ekan 1000 km:n jälkeen. Onkohan toi liian kova tälle äijälle???mulla kanssa iso A viimevuonna ja tänävuonna tulee 25V täyteen.Elikkä minkäslaista ikäjakaumaan orgilaisista löytyy? Ja jos haluuaa ihan kommentin laittaa, niin olisi kiva kuulla minkäikäinen olet ja minkä ikäisenä sait ensimmäisen kaksipyöräisen kortin (mopo, kevari, pikku-A tai iso-A)?
Itse täytän 21v (eri asia kuinka monetta kertaa -> no 5:ttä kertaa tulee täytettyä) ja ison A:n sain viime vuonna, eli kun täytin neljättä kertaa 21![]()
Nih, ja mä olen vaihtanut sitä paitti ryhmää, meni ruksi tuohon ruutuun 31-40No onhan tässä nyt camoon vähän eri poljento! Parikymppinen (vähän reilu) daami kyselee ikää, vrt. markkinatutkimus.Niin mut mun aloittama on paljon parempi (eli en huomannu jo olemassa olevaa... hups...)![]()
![]()