Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, tosiaan tuntuu olevan kehut aika kiven alla, on se niin vaikeeta.Mukava nähdä täällä joskus positiivistakin palautetta.
Oisitte huutaneet että täällä on 2 potenttiaalista ostajaa ja halutaa pyörät koeajoonOnhan se hassu kauppa Vantaalla. Oltiin juniorin kanssa tänään, mun tarkoitus oli koeajaa iso Zetori, juniori meinas koeajaa Bladen.
Siinähän ne pihalla olikin pyörät. Mutta kaupassa ei ole ketään, ei asiakkaita, ei myyjiä. Tai yks myyjä oli aluksi tupakalla kännykkä korvassa mutta sekin hävis jonnekin. Paikka oli kuin ydinpommin jäljiltä. No mekin käytiin välillä röökillä, ja sitte takas sisään. Ei ketään missään. Eikun kotiin sitte.
Ja sitä paitsi ZZR1400 on todella ruma, eikä Bläkkärin vaihdossa ole mitään mieltä ja vielä....
Lauttasaaressa on ollu aika aktiivista myyntiä, sinne pisteet. Mutta Vantaa, voi voi. Kun ei ollut eka kerta että näin kävi.
Eipä sinänsä harmita, ton kaupan voi kiertää kaukaa, onhan kauppiaita.
Miksi suotta vaivautua? Sellaisiakin kauppoja on missä asiakkaan ei tarvitse nöyristellä myyjän edessä voidakseen ostaa jotakin.sitä voi myös pyytää/huutaa vaikka sieltä BW:n ovelta jo.
Ei tarvii ees arvata miks. Varaosien toimitusajat.(Jani[Smith sanoi:@ Syys. 06 2006,22:54)]onkohan mulla sattunu vaan huono säkä ku aina jotain menny persiilleen ku BW:ssä ollu pyörä huollossa... kerran meni pyörän korjaamiseen 3 kuukautta, eikä se nyt niin isosti ollu mällätty. toisen puolen katteet piti vaihtaa ja mittarin ympärillä oleva metalli kehikko oli totaali solmussa.
Viime kesänä ostin bw:stä mopottimen ja palvelu pelasi tosi hienosti ja loppujen lopuksi ovesta käveli onnellinen uuden mopottimen omistaja. Epästabiilina persoonana ja kaikkeen nopeasti kyllästyvänä kävelin samasta ovesta sisään alkuviikosta (12.2.2007) katselemaan ylivuotisia xx:ää ja muita mielenkiintoisia tarjokkaita, mutta kas kummaa yksikään perse ei noussut kopperoissa penkistä eikä kukaan muutenkaan tullut edes kyselee millä asialla siellä hiippailen, joten ei muuta kuin ovesta ulos ja nyt sitten kauniaisten FN on sitten 15000 euroo varakkaampi firma.Miksi suotta vaivautua? Sellaisiakin kauppoja on missä asiakkaan ei tarvitse nöyristellä myyjän edessä voidakseen ostaa jotakin.sitä voi myös pyytää/huutaa vaikka sieltä BW:n ovelta jo.
Odottelitko yli 2min ?Viime kesänä ostin bw:stä mopottimen ja palvelu pelasi tosi hienosti ja loppujen lopuksi ovesta käveli onnellinen uuden mopottimen omistaja. Epästabiilina persoonana ja kaikkeen nopeasti kyllästyvänä kävelin samasta ovesta sisään alkuviikosta (12.2.2007) katselemaan ylivuotisia xx:ää ja muita mielenkiintoisia tarjokkaita, mutta kas kummaa yksikään perse ei noussut kopperoissa penkistä eikä kukaan muutenkaan tullut edes kyselee millä asialla siellä hiippailen, joten ei muuta kuin ovesta ulos ja nyt sitten kauniaisten FN on sitten 15000 euroo varakkaampi firma.Miksi suotta vaivautua? Sellaisiakin kauppoja on missä asiakkaan ei tarvitse nöyristellä myyjän edessä voidakseen ostaa jotakin.sitä voi myös pyytää/huutaa vaikka sieltä BW:n ovelta jo.
Ehkä tässä onkin se pointti. Jokaisella on oma mielikuvansa liikkeistä , ja jos tässäkin tapauksessa ei olisi ollut positiivista kokemusta viime kesältä niin aika surkeaksi olisi jäänyt. Ensivaikutelmahan on kaupantekotilanteissa yksi tärkeimmistä asioista (ainakin näin minua on aikoinaan opetettu), ja ei se ainakaan minun mielestäni ole liikaa vaadittu kahvia juovilta myyjiltä, että kysäisevät "Voinko olla avuksi" tms. Mopottimien puolelta minulla ei ole kokemuksia kuin viime kesältä ja sitä ennen 17 vuoden takaa, mutta autokauppaa olen kyllä tehnyt usein, ja en usko, että niissä nyt hirveästi toimintatavoissa eroja olisi. Korjatkaa jos olen väärässäEhkä BW:ssä ei ole viittomakieltä osaavia myyjiä töissä jos kerta asiakas ei pysty puhumaan...![]()