- Liittynyt
- 28.5.2008
- Sijainti
- Pohojanmaa
Vanha cbr kaipaisi paksua öljyä sisäänsä, jos vaikka nuo nakutukset vähän hiljenisi.. Eikä
cia, sitä on jo kokeiltu. Hyvää tavaraa mutta melko lievää..
cia, sitä on jo kokeiltu. Hyvää tavaraa mutta melko lievää..