• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päivityksiä tyrkkää...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja C-A-D
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Taas tyrkkäis uutta softaa, jossa on korjauksia näköjään ainakin ilmeisesti noihin sähkötöpseliongelmiin, LCD-näyttöön, vaihdeilmaisimeen ja ilmeisesti R1200S-malliin isompikin uusi moottorinohjausohjelman päivitys.

LINKKI

Täytyisi varmaan käydä päivittämässä.

Tosin jo edellinen ohjelmaversio paranti tilannetta jonkin verran. Nyt voi jo ajaa pintakaasulla kierokset välillä 2500-3500 ilman nykimistä.

Pakoäänet muuten muuttuivat viimeksi päivitettäessä. Tahtoo vähän röpötellä putkeen jarruttaessa moottorilla.

Mä käytin 10tkm huollossa noin 3 vko sitten(K1200S)
Käynti parani  huimasti, ennen ei mitään mahiksia  ajella  alle 2500 rpm, päivityksen jälkeen  vetää kakistelematta 1500rpm  alkaen. Kaasukäsi kyl oppii  ton +- 50rpm/svi--u eikö tää nyt vedäkkään kohdan kyl ;-). Tosin tolla mopolla ei  kai sentään tarvii vedätellä alle 2500 muutenkaan, pienempää sisään jos alkaa tökkimään.
Kuten ekku mainitsi, äänet muuttu huimasti
biggrin.gif
, poksautelee moottorijarrutuksissa ja tyhäkäynti tuli "römeemmäksi" :;)
Vaihteiden kovaääniseen  lonksahteluun ko päivitys ei auttanut
sad_orig.gif
No , niin kauan ku toimii , niin ihan sama
lookaround_orig.gif

Ai niin; ku ko moposta hävii virta akun lauettua totaalisesti, soita hinausapu. Lähtee lisäviralla käyntiin, mut ku kosket jarruun  ni sammuu totaalisesti, eikä lähe muulla ku lisäakulla käyntiin. BMW hinauspalvelu onneks hoiti mopon kotitalliin
062802jumpie_prv.gif

Paras mopo jolla oon ikinä ajanu, mut ei täydellinen
nixweiss.gif

Pystyykö tuon softaversion/ versiot jostain lukemaan itse? Mitkä ovat viimeiset jaossa olevat versiot? Mulla on kanssa K1200S.

Moottorinohjaus toimii mielestäni kohtuu hyvin, joskin hidasajossa tuo vaihtuminen moottorijarrutuksesta vetoon aina nykäsee enemmän tai vähemmän. Ja vähän myös toisinpäin. Omasta mielestä vähän liian pienellä kaasukahvan liikkeellä tapahtuu kierrosluvussa turhan suuria muutoksia, noilla pienillä moottorin kierrosluvuilla, nimittäin.

Pystyykö tuon softaversion/ versiot jostain lukemaan itse? Mitkä ovat viimeiset jaossa olevat versiot? Mulla on kanssa K1200S.

Moottorinohjaus toimii mielestäni kohtuu hyvin, joskin hidasajossa tuo vaihtuminen moottorijarrutuksesta vetoon aina nykäsee enemmän tai vähemmän. Ja vähän myös toisinpäin. Omasta mielestä vähän liian pienellä kaasukahvan liikkeellä tapahtuu kierrosluvussa turhan suuria muutoksia, noilla pienillä moottorin kierrosluvuilla, nimittäin.
Ainakin minä olen huollosta aina saanut testerin lapun. Siinä nuo näkyvät.

Onks noi BMW:n uudet pyörät menneet ihan softatouhuiksi.

Eihän semmoista uskalla ostaa, kun PC:lläkin softat on aina kumollaan.

Taidan ajella tällä mun R1100 GS:llä hamaan tulevaisuuteen.
Se ainakin toimii hyvin.
Tänään tein 80.000 km huoltoa.

Ei tommosia uusia softapyöriä uskalla ostaa ollenkaan.

Pekka
omg.gif
omg.gif
omg.gif

Back