• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päiväretki Verlaan

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bren
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt on tarjolla semitourinkia lauantaille. Kohteena retkellä on Verla.

- Ajankohta: lauantai 10.7.2010. Reissu kestää koko päivän. (säävaraus, varapäivät sunnuntai 11.7. ja lauantai 17.7.)
- Lähtöaika ja -paikka: Klo 10.30 Kehäkessa ( = Neste Kehä III, Niittytie 2, Vantaa)
- Matkanopeus: rajoitusten mukaan
- Reittisuunnitelma: tässä. Mikäli tiedät reitissä olevan jonkun erityisen huonon tieosuuden, otan kiitollisena tiedon vastaan.

Saavuthan ajoissa lähtöpaikalle tankki täynnä ja rakko tyhjänä. Retki soveltuu myös niille, jotka eivät ole ennen letkassa ajaneet. Osallistujien kuitenkin toivotaan hallitsevan ajamisen maanteiden normaaleiden enimmäisnopeusrajoitusten mukaan.

Verlasta löytyy kahvila, jossa on tarjolla myös lämmintä lounasruokaa klo 11-15. Ystävällisesti ilmoittaudu tähän ketjuun, jos aiot syödä Verlassa lounasta. Ilmoitan ruokailijoiden määrän eteenpäin Verlan kahvilaan, jotta osaavat varautua tuloomme.

Pidetään lauantaina ennen lähtöä lyhyt briiffaus päivän ohjelmasta ja letka-ajon säännöistä. Kertauksena:

- ole ajoissa lähtöpaikalla pyörä+kuski ajokunnossa
- letkassa hitaat eteen ja nopeat taakse
- ajetaan suorilla sekä hitailla osuuksilla vetoketjumuodostelmassa, mutkapätkillä peräkkäin
- jokainen muistaa merkata risteykset! (vain peränpitäjä vapautetaan tästä)

Tervetuloa mukaan!
smile_org.gif

Perhana, toi Verla kiinnostaisi, mutta joutuu hommiin.
Joutunee menee sit yksin joku toinen kerta...
sad_orig.gif

Himskatti, torstain ajelut peruuntuivat omalta osalta niin pitänee sitten lauantaina korkata .orgineitsyys!

Kahdella ehkällä:
1) saan mopedin rempasta perjantaina
2) en ole perjantaina totaalinaamat ja täten ajokunnottomassa tilassa lauantaina. Vapaaviikonloppu :----D

No niin....
biggrin.gif
.
Tarjottu yksi  juu-ei ja
toinen juu kahdella ehkällä...
buttrock.gif
.

....joku sieltä takarivistä.... kolmella ehkällä....?  
tounge.gif

Mä olen kai sit hieman erillainen nuori  
biggrin.gif
,
mä voisin lähtee.
Tosin, jatkan sitten Verlasta omille poluille masu pömpällään  
tounge.gif
.

Hopeanharmaa varjohenki messissä sillä oletuksella ettei perjantain nesteytys valahda aamuun ;) Verlassa lounastan jos kahvilaan mahtuu yksi epävarma tulija. Mahdollisesti jatkan tuosta omia polkuja, vähän ajohalujen mukaan.

Jos vaekka turistikkii tulis käämmää?
smile_org.gif
Mihinkä aekkaa työ ootta Verlassa?

Verlassa kannattaa osallistua opastettuun kierrokseen tehtaassa, muuten ei sisällä pääsekään käymään. Kierros ja sitä ennen näytettävä filmi on mielenkiintoisia. Pari kertaa on tullut siellä käytyä joten taitaa nyt jäädä väliin...ellen sitten osallistu alkumatkaan ja palailen omia polkuja takaisin...harkintaan...

Tuli mentyä juhannuksena toi nastola-jaala väli autolla ja pisti silmään että siinä oli yllättävän leveitä ilmeisesti routimisesta johtuvia "railoja" tiellä 3134, jos oikein nyt satun muistamaan. Ei ne ehkä tuota ongelmia mut kannattaa olla hereillä jos menee sitä reittiä. Sehän on muuten kiva pätkä
062802moto_prv.gif

Verlassa ollaan suunnilleen kahden pintaan, ehkä vähän jälkeen. Jos ttuttu tarvitset lauantaina väliaikatietoja etenemisestä, laita mulla YVnä puh.nro.

Tie 3134 on tosiaan vähän kehnossa kunnossa, mutta kohtuullisen ajettava jos rauhassa menee. Myös tietä 3136 Immilän ja Metsäkylän kautta näyttäisi pääsevän. Yritän ehtiä tarkistamaan sen kunnon vielä ennen lauantaita. Samalla pääsen testaamaan kuinka navin, kännykän ja kypäräpuhelimen yhteennaittaminen onnistuu.

Pari kertaa on tullut pyörähdettyä Verlassa ja on se vaan niin hieno paikka.
smile_org.gif
Todellakin voi suositella!

Jyrkkä ehkä osallistumiselle, jospa tuonnekin ehtisi hikoilemaan.

Ehkä tarjotaan täältäkin. Jos saa perjantaina mopoa laitettu kuosiin ku yski jäähdytysnesteet pihalle viikko sitten. Ja mikäli saa rankan työviikon jälkeen itteensä ylös tarpeeks ajoissa  
nixweiss.gif
.

HUH..
eek.gif
.    
biggrin.gif
näyttäis kuitenki kaikki olevan kunnossa.

Piti oikeen avata vyö ja kurkata.... Oli ne tallella ihan hyvinvoivan näköisinä  
biggrin.gif
.

Hiipi jo mieleen, että olenko mä ilmottautunu johonkin....  
biggrin.gif

kun olen ainoa "varma" karpaasi.

Mut hei... en mä sit kuitenkaan ole helppo.... kai  
tounge.gif
.

Olen tulossa mukaan ja takapenkiläinenkin on mukana ekaa kertaa tänäkesänä
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Ilmoittaudumme myöskin ruokailemaan, mikäli ruoka on hyla tai laktoositon
omg.gif

Vitsit, nyt jo? Ei oo vielä rekkariteline rakentunut ja en oo varma jaksanko vielä ajaa tuon kuluneen viikon setin päälle... Kovasti kyl meinasin, että tuo olis kiva mesta käydä... Vi ska se

^ Istut ruotsinlaivalla ja mietit jo seuraavia ajoja?
biggrin.gif
Älä stressaa, kyllä siellä Verlassa voi toisenkin kerran käydä.

^^ Lounasruuan kuulemma pitäisi olla laktoositon. Kahvilanpitäjän muistelun mukaan huomenna on tarjolla lohirullia. (Alkuviikolla soittaessa ne oli vielä lihakääryleitä. Huomenna nähdään, mitä siellä oikeasti on tarjolla.)

Haluttais kax päällä, mu meen mielummin tolla kelillä kavereiden kanssa heitteleen lähtöpaikan vierelle frisbeegolfia ja illa Rantajameille
biggrin.gif

Mukavia mutkia ja merkatkaa risteykset
062802moto_prv.gif

Back