• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päivän lenkki mopolla - videokamera mukana

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mchuurre

Vanhempi Jutaaja
Päivän lenkki mopolla - videokamera mukana

Jovaain..!
sport05.gif

Nyt söörit ja leidit täytynee pyydellä nöyrimmästi teiltä anteeksi ! Nimittäin onnistuin tuhoamaan tuon "alkuperäisen" tän saman topicin jotenkin...? Se kun oli mulla vaan "aiheena" seurannassa ja sitten kun mun sähköpostiosoite alkoi täyttymään noista viesteistä niin poistin sen seurannasta mutta samalla lähtikin koko aihe......
withstupid.gif
...eikäs kuulemma saada enää kulumahiomakonneellakaan takasi (t:pääkäyttis)!

Mutta valu- ja pinnavanteet kulkee.....haukku koirat tai ei !

Että tänne vaan näitä vitejoita solkenaan
buttrock.gif

siis..
sport05.gif

..Videokamera / kamera mukana....ja mää poistin tän oman vuodenvaihteessa vahingossa
sad_orig.gif

Tässähän (siis siinä tuhotussa) oli kerättyjä vitoita vaikka huru-myckke, ainaskin semmosen Gessumiähen jatkopalallakorotetun tankkilaukullisen verran....mutta uutta kehiin oujee
wink.gif

Olin ystäviäni vastassa Tarvasjoen SEO:lla viime lauantaina ja sieltä ajelimme yhtä matkaa kohti Turkua. Osa matkasta tuli ikuistettua myös videolle.

Freude am Fahren!

Eiliseltä lenkiltä alkupätkää Coin - Ronda. Vähän on talven rankkasateet sorruttaneet tietä paikoin:

Video

Taitaa huurteen talvionboardeissa olla toinen käsi varattu kameralle. Mikäs siinä, pitohan on silti ihan sama molemmilla renkailla huolimatta siitä montako käpälää pitää tangosta kiinni.

bowdown.gif
bowdown.gif

Höh, onkos mchuurre ainoa luvallinen postaaja tähän säikeeseen kevätkellillä?

Laitetaas nyt jotain edes:

Märkää hommaa

Katupyörän kanssa ei ole vielä videokamera tarttunut mukaan. Kokeillaan korjata tilanne tuonnempana.

Höh, onkos mchuurre ainoa luvallinen postaaja tähän säikeeseen kevätkellillä?
JOU !
sport05.gif

...No sitähän mää oon itekki täälä ihmetelly....ei vaan, kyllä ek@:n tänne kohta täytettä laittaa kunhan se vähän "kuntoutuu" kun se sai hiukkasen´"hiittiä" tossa taannoin...
nixweiss.gif

Mutta tässä oli hyvä meininki ja jos saa pyytää (tai toivoa...
wink.gif
) niin "tail-gunneri" kamera positiolla ois kiva tsiikata kuinka se muro lentää näin kevväilä !
bowdown.gif

-muutaku lisää ! Lakeunlou !

No kuha se kiinavision kamera tulee niin pitää alkaa puskemaan harjotteluvideoa amatöörikuskilta tonnisen selässä.

Back