• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päiväkodille pyörät näytille!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Feenikz
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Feenikz

MotOrg ry jäsen
Olisin taas keräilemässä teitä ihania ihmisiä yhteen, jotka haluaisitte ilahduttaa lapsia, tuomalla pyöränne näytille päiväkotiimme!!
Pari vuotta sitten saatiin mukava porukka kasaan Nurmijärvelle, nyt olen liikahtanut Helsingin puolelle, eli Etelä-Haagaan pitäisi saada pyöriä ihailtaviksi ja mielellään myös koeistuntaan
smile_org.gif

Eli ajelutuksesta ei ole kyse (vastuukysymykset..), mutta kuivaharjoittelua mielellään, pitäähän sitä vähän saada päristellä pyörän päällä.. Niin lasten kuin hoitotätienkin  
wink.gif

Päivämääräksi on nyt päätetty 31.8. n.klo: 15-17.
Osoite: Isonnevantie 16 (koulu) takana sijaitseva koulun kenttä.
Ajo koulun ja koulun P-paikan välistä.
Toiselle puolen tietä jää päiväkoti ja VPK.
Jos siis koulu jää vasemmalle puolellesi, aja koulun ohi ja käänny vas.
Katunäkymää Tosta rekan kohdalta pitäs kääntyä vasemmalle.

Loistoidea! Itse hoidan lapsia koulun ohella ja päivän kohokohta monelle pojalle on se että lähden kotiin, ei siksi et olisin inhottu vaan siksi kun liikun aina pärrällä
biggrin.gif
Ovat saaneetkin monesti istua pyörän päällä, sikäli mikäli ovat olleet nätisti, hyvä kiristyskeino
biggrin.gif

Mukana jos muistan ja pääsen
062802jumpie_prv.gif

tämä olisi huomattavan lähempänä kotia kuin aikaisempi.
pitää vaan järkkää omien lasten haku jotenkin ensin...

Minä haluaisin kantaa korteni kekoon ja tulla messiin. Ystäväni
brankkareina ovat aina valmiina vastaaviin kekkereihin niin miksei motoristikin...
Sulta tulee varmaan tarkentavaa viestiä tähän ketjuun vai..?

Vaikka inhoan perin juurin kaupunkiajoa, täytyy tehdä poikkeus näin hyvän asian puolesta.
smile_org.gif

Osoite ja lopullinen ajankohta olisivat hyvä saada tietää mielellään muutamaa päivää ennen, jotta voi järjestää työt siihen malliin, että pääsee osallistumaan.

Alustavasti kanssa ilmoittaudun noin hyvän asian puolesta, vaikka kaupunkiajoa inhoan myös. Tulen mikäli vaan onnistuu ja yritän ruinata vaimonkin mukaan omallaan.

Äänestän Elokuun puolta.

Turun seudulle samanlainen niin olen mukana!
smile_org.gif
Pistää aina kaupungissa ajellessa hymyilemään kun pikkulapset huuli pyöreenä ihailee prätkiä, ei ole merkillä ja mallilla heillä niin väliksi
smile_org.gif

Joo, tuli sitä itsekkin päristeltyä muksuna hoitotädin vanhemman pojan Jawan selässä, ja se oli hieno
sport05.gif

Kannatan elokuuta
062802jumpie_prv.gif

Jos ei vaan työt tule esteeksi, niin voisin tulla paikalle. Elokuu parempi. Hoitotätejä on aina mukava tulla kats... ei kun siis tietysti mukava tuoda mopo lasten iloksi näytille.

No ilman muuta, jos täti-ihmisiä huolitaan mukaan ni vois noi setä-ihmiset sitten keskittyy niihin tarhan täteihin
tounge.gif
Kuulin (ja suoraan hevosen suusta) kun poliisipartio teki samanlaisen käynnin tarhaan, että hoitotädit oli siellä kiinnostuneempia kuin ne lapset
lookaround_orig.gif

Mulle on ihan sama kumpi kuukausi, kausi jatkuu niin kauan kunnes pysyvä lumi tulee maahan eli varmaan joulukuulle. Ainuu mikä rajottaa on työt kun sinne lomien jälkeen pitää mennä, että pääseekö lähtemään ajoissa, siis oletuksella että tämä olis päiväsaikaan (no prkl, tuollahan se kellonaika lukiki, daaaah)? Ja kysyn jos toi Ouzakin lähtis messiin
062802jumpie_prv.gif

hmm loman viimenen viikko sattus tuohon elokuun päivään.
voisinhan minäkin piipahtaa vaikka matkaa tuleekin vähän reilummin.

Mä äänestaän Elokuuta. Alustavasti mukana.

Kuulostaa kyllä hyvältä idealta noinniinkuis lasten viihdykkeeksi...
smile_org.gif
Elokuun päivä sopis mulle näillä näkymin, syyskuussa ehdotettu päuvä on ensimmäinen työpäivä loman jälkeen ja silloin ei kerkee...

Back