• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Paintball-tapahtuma 9.3.2013 Sissoksen Bunkkerissa Jätkäsaaressa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja acdc
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Paintballia tänään 17:00-20:00 Bunkkerissa, vielä ehtii mukaan!

Tapaamme SkattaManin kanssa kaivopihan Prahassa 15:30 maissa, seuraan voi liittyä jo tässä vaiheessa. :bisseä: Lähdetään siitä spåralla (9) pelipaikoille 16:00 jälkeen.

Tapahtuman jälkeiseksi paikaksi ehdotan Vltavaa elielinaukiolta, saapumisaika sinne 20:30 paikkeilla, jos joku haluaa liittyä seurueeseen vasta pelien jälkeen. :bisseä: Ehdotuksia kehiin, jos jollain on muita vaihtoehtoja.

Mä saattaisin ehkä liittyä seurueeseen illemmalla eli pelien jälkeen, jos viitsitte tänne varmistaa että mistä teidät mahdollisesti löytää :)

Mun pullisteleva välilevy onkin nyt sitä mieltä että en enää poistu kotoa tänään.... :pissed:

Olen Vlatavassa Josse100:sen kanssa alakerrassa Aseman sisäänkäynnin puolella, onko muita täällä?

GuessWho sanoi:
Kansa vaatii parhaat mustelmakuvat :WAZAAP:

Näitähän on.. mutta ei ikävä kyllä kuvia. Muutama osui aika napakasti, esim tuo keskisormen nivelen kohdalla oleva on semisti kipee, kaulaan tullut myös ja kiitos sille joka paukutti sisäreiteeni sarjatulta muutaman metrin päästä :D

Tää pitäs ottaa kyllä uusiks joskus.

Hauskaa puuhaa oli :) Melkein meinas lämminkin tulla.

Jotain videon tapasta räpeltelen esille, kunhan jaksan vain editointia harrastaa.

Hauskaa oli, kiitoksia järjestäjälle ja mukana olleille. Kyllä toi ihan kunnon urheilusta menee varsinkin pienessä krapulassa :D

HipHei, Vltavan kierroksen jälkeen jo kotona. :bisseä:

Suuret kiitokset täältäkin suunnasta järjestäjille ja muille taistelutovereille. Hauskaa ja kuumaa oli, ja näemmä joku punainen muisto iholla ainakin vielä on muutamassa kohtaa kehoa. Hienoa, että tällaisia juttuja järjestetään ja löytyy aktiiveita :respect:

t.Tonza

Back