• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Painike kotelo jonka saa kiinnitettyä tankoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja uiop
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mörs,

Pitäis löytää jonkinlainen kotelo mihin saisin tehtyä painikkeita. Ajattelin tehdä oman viritelmän noille KTM:n mittaripainikkeille sekä valmiudet tulevien kahvanlämppärin painikkeelle. Eli nyt pitäis vaan löytää jonkinlainen "blankko" kotelo johon saan itse tehtyä painikkeille reijät ja sen vielä kiinnitettyä tankoon.

Olisko kellään ideaa mistä löytyis? Ei sais olla mitenkään hirrrveän iso teollisuuskotelo, mutta kuitenkin jokunen nappi siihen pitää mahtua (kolme tällaista ja mahdollisesti yhdelle tällaiselle)

Pokkaa alumiinista tai lexanista, kyllä se sinulta onnistuu. On vielä arvokkaampi kun on käsintehty:)

Koteloa en nyt ihan hetiäkkiseltään keksi, mutta pisti silmään tuossa, että nuo Partcon kytkimet eivät muuten taida olla mitenkään säänkestäviä. Vedenpitävyys olisi ehkä hyvä tässä käytössä ottaa huomioon...

Googlettamalla kuvahaku "handlebar mounted switch box" löytyy monenmoisia kuvia. Jos ei ostospaikkaa, niin ainakin ideaa noista voisi löytyä

Ja kun erehtyy johonkin "rallye" varusteita myyvään kauppaan, esim TT tai F2R niin alkaa se itse tehty tuntumaan ihan hyvältä vaihtoehdolta, tai ainakin edulliselta... :p

Itse rakentelin ktm:n omaan paremmat napit, ovatten jotenkin säältä suojattua mallia.

Seikkailu_R sanoi:
Ja kun erehtyy johonkin "rallye" varusteita myyvään kauppaan, esim TT tai F2R niin alkaa se itse tehty tuntumaan ihan hyvältä vaihtoehdolta, tai ainakin edulliselta... :p

Itse rakentelin ktm:n omaan paremmat napit, ovatten jotenkin säältä suojattua mallia.

Oli ittellä kans tarkotus käyttää tuo vanha trimasterin painikekotelo hyväksi, mutta vissiin päissään heitin sen mettään enkä löydä mistään. Oli muuten melkosesti vettä ja hapettumia siellä sisällä. Aloin jo eilen illalla tuusaamaan itte jonkinlaista kotelointia jostakin pienestä sokeripalakotelosta. Kattellaan ny miten onnistuu sillä.

Sään kestävyys voi olla tosiaan heikohko noissa namiskoissa. Ei vain löytynyt kumitutteja noille. Hommasin myös piirille kolvattavia painokytkimiä ja ajattelin niistä tehdä sitten ajan myötä paneelin johon tulee kaikki tarvittavat kytkennät mittaristolle, lämppäreille ja käynnistyksen estolle ( :jpstyle: )

Sama vika oli tuossa omassa, alkoi vanhemmiten ilmaantumaan sellaista tekoälyä mittaristoon, ei tarvinnut itse painella nappeja... :p

Onneksi löytyi sopivat napit niin sai kotelon ja kiinnitykset hyödynnettyä tuosta vanhasta.

Kai se sieltä metsästä löytyy ennen lumen tuloa jos ahkerasti etsii :p

Back