Onko kellään kokemuksia tuosta Andorrasta, maksaako vaivaa ajella sitä kautta?
Juu ... minun mielestäni maksaa ..
Madrid - vaikka onkin suurkaupunki - on ihan näkemisen arvoinen ..
Meidän menomatka näkyy
tuosta
Paluumatkasta ei ole karttaa .. sorry ..
Viikko menomatkaan, viikko perillä ja viikko paluumatkaan ..
Eli paluumatkalla tulitte Andorran kautta?
Yritän lähinnä kartoittaa reittejä ja nähtävyyksiä sillä alueella
Juu .. justiinsa .. paluumatkalla nimen omaan. Tiet oli hyviä vaikka meille kerrottiin, että soratietä ja aivan kamalaa, mutta kaikki oli täysin OK eikä mitään soratietä ollut olemassakaan (tuommoista kuin kuvassa näkyy) .. täysin turhaa pelottelua. Siellä Andorran kaupungin jälkeen, kun tie vielä kohosi hyvän matkaa, alkoi tulla vastaan hevosia vapaana ja hevosenläjiä piti väistellä .. kasoja oli ympäriinsä .. Oltiin varmaan reippaasti yli 2000m korkeudessa .. on mulla sieltä joku
KUVA. Oltiin pari viikkoa oltu reilussa lämmössä ~35-40 asteessa ja tuolla ylhäällä oli siinä ja siinä ettei palellut. Sen verran oli alhaalla lämmintä, että huoltiksella ja muuallakin katsoi, että ihan joka kerta pääsi ajamaan suoraan johonkin varjoon. Juoda piti yhtenään vaikka ei jano olisi ollutkaan. Sitten oli tarkoitus ajella pitkin Välimeren rantoja .. Marseilles etc ja Nizaan ja sieltä ylös, mutta ei meillä koskaan mikään ole ihan jetsulleen mennyt ja niinpä tuokaan ei ollut poikkeus. Olen joskus aiemmin mennyt Saksa -> Tsekit -> Saksa ->Itävalta -> Italia (Venetsia lähinnä) -> Verona -> Italian Rivieraa Monacoon -> Nizaan -> ja sieltä Sveitsin kautta Saksan lävitse jne ..,
joten Alpeilla on kyllä ajeltu myös (ttuttu
)
PS: Me mentiin elokuun alussa ja tultiin ihan lopussa. Oli aivan liian lämmintä ja kaikki hotellit turvoksiin asti täynnä, joten sen puoleen oli oikeita ongelmia. Perillä oli kaverilla oma asunto, jossa viikko vietettiin. Maailmassa on erittäin paljon näkemistä, joten - mukaansa niitä ei saa ja kaikkea ei millään ehdi nähdä, joten sen minkä näkee niin kannattaa katsella ihan rauhassa ...
Ollaan menty joskus heti kesäkuun alusta ja silloin on aivan toisella tavalla tilaa kaikkialla ... on suorastaa varaa valita paikoja ja hintoja, että missä meinaa yöpyä ... elokuussa on IHME, jos johonkin pääsee .. maksoipa mitä hyvänsä.
Joten ajankohdalla on todella merkitystä ...
Toi taaempi mopo on mun keltainen XJR ..
Aivan h..vetin hyvä ja mukava matkapyörä .. NAM ..
Toi kivi tossa takana on Gibis .. Rock ..
Ja perskules .. matkustushinkua alkaa tulla taas .. ja on vasta tammikuu .. (*auuuuuuhh*)