• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Paikka huippujen kokeilulle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ron Jeremy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kemora!Me tullaan jätkien kanssa kattomaan!Ja pä..eiku selvin päin!
062802jumpie_prv.gif
Ei Kemoralla huippuja ehdi ajaa. Ei moottoriradat ole sitä varten.

Käykää kokeilee huiput Joensuussa 13.8: http://www.lentokentta.info/
Juu ei kemorassa ehdi.. paras vloppuna tais pääsuoralla mittariin olla karvan vajaa 260 meikäläisellä.. sitten seuraava mutka tuli nopeesti vastaan
smile_org.gif

Joku sitä jo ihmettelikin mutta ei o itselläkään tullut piikki-iän jälkeen mieleen, että olis oleellista tietää kulkeeko mopo 224 vai 227. Tai 276 vai 278. Mutta kai se jollekin on..?
omg.gif

Niitä käyttävät pääasiassa Ilmavoimat
Ja aika usein myös Liikkuva Poliisi
biggrin.gif

Ainakin jos Joutsassa meinaa kokeilla, niin kannattaa tehdä jonkin sortin varmistus ennen kokeilua...
Kypäräpuhelin + radio on muuten hieno keksintö. Kaveri ajaa vaan ensin sinne loppupäähän varmistamaan että jos kemuihin on tulossa kuokkavieraita niin voi palata normaaliin ennenkuin tulee virallisia mittaustuloksia

edit - pitää vielä lisätä että kannattaa varmistaa ensin ettei se radio ole mitään lelumallia jossa lähetystehoa ei riitä kuin pariinsataan metriin.

Kehä kolmonen Kulloonsillan kohdalla länteen päin - pystyt tsekkaamaan alueen joka suhteessa pikkutietä pitkin, joka kulkee melkein kehässä kiinni, ilta-aikaan rauhallinen pätkä, liittymä kehälle hyvä (ei näköesteitä / loiva ja pitkä), muun liikenteen nopeus satkun ympäriltä, ja tarvittaessa nopea katoaminen lähiliittymistä.

Mä oon funtsinut sellaista kaverin kanssa handfree korvalla hälytys hommaa. Toi Lusin suora ois jees mutta stadista kuitenkin pitkällä ja LP:n suosima paikka.
Eikö LP:lta juuri saa virallisen nopeustodistuksen, maksullisen tosin?
Virallinen todistus tulee, viime kesän kokemuksella.....
withstupid.gif
Ja virallisessa todistuksessa lukema oli?
confused_orig.gif
?
confused_orig.gif
idea3.gif
confused_orig.gif

Dynorullia on vaikka missä. Huiputhan ne sinnekin lappuun.
Ilman häiritseviä ilmanvastuksia. Voi vetää vaik röökihuules 300km/h.

Klaukkalasta Hämeenlinnaan päin on hyvää suoraa. Tarkoitan siis vanhaa tietä, ei sitä motaria missä lentävät jetsonit majailevat...
Kannattaa kuitenkin pitää sillä vanhalla tiellä ajellessa järki päässä sekä silmät auki. Siellä on nimittäin usein hirviä.
Oon kesäisin usesti niitä sarvipäitä siinä motarin hirviaidan vieressä bongannut  
thumbs-up.gif

Kannattaa kuitenkin pitää sillä vanhalla tiellä ajellessa järki päässä sekä silmät auki. Siellä on nimittäin usein hirviä.
Oon kesäisin usesti niitä sarvipäitä siinä motarin hirviaidan vieressä bongannut  
thumbs-up.gif
Hirviä olen myös minäkin joskus nähnyt kyseisellä pätkällä... Eli kaatoluvat kuntoon ennen huippujen kokeilua
biggrin.gif

Klaukkalasta Hämeenlinnaan päin on hyvää suoraa. Tarkoitan siis vanhaa tietä, ei sitä motaria missä lentävät jetsonit majailevat...
thumbs-up.gif
Järki päässä?? Nythän kysyttiin paikkaa huippujen kokeilulle  
biggrin.gif
. Ei taida auttaa vaikka olisi viisi silmää päässä ja kaikki auki jos se hirvi päättää jolkotella eteen  
shaun.gif
. Ite pelkään noita elukoita sen verran, että mieluummin testaan huiput jossain moottoritiellä mihin ne eivät pääse (vaan kortti lähtee  
kaboom.gif
) tai sit lentokentällä.

Back