• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Paikallislehti Karjalan Heilin pakina

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BlackCat
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No ei tuossa oikein ollut päätä eikä häntää.... ilmeisesti lehdellä aika lailla pulaa kirjoittajista.
omg.gif

No mä kanssa kattelin että sehän on kotiteollisuuden hongisto ku siinä pällistelee
smile_org.gif
Prätkämies se on itekin,eli älkää ny vetäskö hernettä klyyvariin
buttrock.gif

biggrin.gif
ilmeisesti huumoria heittelee "vasenkätinenbasisti"! Taitaa niillä mennä aamukahvit väärään kurkkuun jotka löytävät itsensä tuosta kirjoituksesta
tounge.gif

Niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, niin olen kuullut parin hoodee miehen suusta muutama vuosi sitten, että laittoivat pyörät junaan ja ajoivat sitten parikymmentä kilsaa että pääsivät mestoille ja kyseeessä oli HDCF:n pääralli Suomessa
biggrin.gif

Oli hieman kateellisen hajuinen juttu
smile_org.gif

Jos jollakulla nyt on jutun kuvailema tilanne, tykkää statuksesta mutta ei jaksais ajaa niin mitä sitte.. onhan monella amerikanrauta tallissakin eikä silläkään viiti ajaa mut silti on niin V8 miestä
tounge.gif

Jokainen tekee niinku parhaaksi näkee.

Törkee sovinisti; mulla on normaali perä, ajotyyli taitoon nähden ronski ja jos ei pärstä oo ruusu niin ainakin horsma..
mokoma  
kaboom.gif

baaa.gif
baaa.gif

Ihan hyvä pakina. Tosin tämän harrastuksen tiimoilta olisi riittänyt jutun juurta riemukkaampaankin pakinaan. On tämä toisinaan sen verran totista touhua, että ihan itseäkin naurattaa
biggrin.gif

No ihan tavallista, joskaan ei mitenkään nerokasta, itä-kurjalaista leukailuahan tuo oli. Ei siis mitään pahaa sinällään pakinassa.

Parempi kumminkin kuin se kotiteollisuuden pääpökäle joka esittää surutta neroa haukkumalla paskaksi kaiken mahdollisen taivaankannen alla, omaamatta itse oikeastaan mitään saavutuksia yhtään mistään...

Äijästä tulee mieleen John Krisfalucin nerokkaan animaatiosarjan Ren & Stimpyn hahmo Wilbur R. Cobb jos joku moista tekelettä enää muistaakaan.

[Cobbin hahmon tosielämän esikuva oli ilmeisesti Nickelodeonin happamahko story editor Will McRobb.]

Back