• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Päätoimittaja arvostaa ORGin......

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karza
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
wanico sanoi:
Minulle markkinoitiin MP-lehteä lyhyenä tutustumistilauksena kuukausi sitten siten, että luvattiin kylkiäisiksi lahjakortit Stormille ja MC-lifestyleen.

Lehti on tullut ja lasku on tullut. Mutta tietääkö joku koska ne lahjakortit postitetaan?
Miten toi nyt tähän juttuun liittyy. Kysy sieltä lehdestä.

wanico sanoi:
Minulle markkinoitiin MP-lehteä lyhyenä tutustumistilauksena kuukausi sitten siten, että luvattiin kylkiäisiksi lahjakortit Stormille ja MC-lifestyleen.

Lehti on tullut ja lasku on tullut. Mutta tietääkö joku koska ne lahjakortit postitetaan?

Vaan mikäs lehti oli kyseessä? On MP Maailma ja Moto 1 mutta onko nykyisin MP-lehti nimistä lehteä?

^^
Missä huumorintaju? Just todettiin, kuinka päätoimittajan pitää ottaa asiapalsta vakavasti :grin: Jatkan samalla vakavalla linjalla.

Ei se aina ole niin helppoa erottaa yleistä keskustelufoorumia
mensan sisäisestä TOP 10 kokouksesta :grin:.

Missä me ollaan... ja olenko mä siellä? :grin:.

Itse voisin veikata että kyseessä on tämä moottoripyöräilyn yhdistetty Seura ja Apu lehti eli MP-Ma..... ( arvaa loput kirjaimet)
Mun mielestä ketjun aloittaja voisi ihan rohkeasti mainita mikä lehti kyseessä. Kirjeestähän saa laittaa esille yhteenvetoja ja lainauksia aiheesta.

Mutta eikös tuolla ainakin saksankieliseltä alueelta tulevassa käännöslehdessä ole, tai ainakin oli, .org toimintaan hyvinkin tutustunut henkilö? Peräti PK letkoillakin ollut mukana, jos ei muuten niin teki jutun letka-ajeluista. Hmmmm. taitaa vanhalla muisti pätkiä.

Olin poissa enkä päässyt illalla tietokoneen ääreen, Motorrad Suomi. Ja terveisiä sinne junttiosastolle: imekää itse vaan omianne...:D

Mun mielestä jutun pointti on siinä, että kuitenkin foorumi muodostuu alan harrastajista ja on aihepiiriltään erikoistunut vain moottoripyöräilyyn ja kaikkeen siihen liittyvään, eikä ole mikään "moottoriurheilun ystävät" tyyppinen foorumi, joten on aika erikoista lehden päätoimittajalta olla tuota mieltä koska foorumin takana on aika iso joukko moottoripyöräilyn harrastajia, joka tasolta. Vasta-alkajía sekä meitä old school-tyyppejä. Ja aika monta lehden tilaaja sekä aika monta potentiaalista asiakasta heille jotka ei vielä ole tilannut.

No, ehkä se oli huolimaton heitto, eikä vakavasti punnittu mielipide, uskotaan siihen. Jos kyseessä on oikeasti näkemys tästä foorumista, se on sitten jo ylimielisyyttä ja harrastajakunnan vähättelyä.

no onhan nämä foorumit ja esim. fb yms. suurimmaks osaks höpöhöpöä ja provoa.....niinku tämäki viesti

Salonen on motoristi ja moottoripyöräilytoimittaja jo ainakin toisessa polvessa. Ehkä siinä herkistyy erottamaan paskanjauhannan tositoimista.

Ei kai tässä "keississä" (kään) ole kyse sen kummoisemmasta
kun perinteikkäästä pläjäyksessä jossa.......

Aita ja seipäät, puurot ja vellit menee iloisesti sekaisin:D.

KESKUSTELU on siitä hauska laji, että siinä ei istuta pulpetissa
ryhdikkäänä, tunneta itseään tietämättömäksi idiootiksi.... ja kuunnellaan
jollain kredibiliteetillä julistettuja absoluuttisia totuuksia.

Jos homma menisi oikeasti näin, ei olisi "ammattitaitoisten mekaanikkojen,"
"valtuutetuissa korjaamoissa" totaalisesti ryssittyjä perussuorituksia..... ym. ym.

Asiantuntemuksen, osaamisen ja kovan kokemuksen viittaan pukeutuja kun on kautta aikojen
paleltunut kuin pultsari hankeen aika pian sen jälkeen kun tuosta kaikesta
aluksi mainitusta häviää "nöyryys, uteliaisuus ja kyky tarkistaa omia näkökulmiaan".

aj@ sanoi:
Salonen on motoristi ja moottoripyöräilytoimittaja jo ainakin toisessa polvessa. Ehkä siinä herkistyy erottamaan paskanjauhannan tositoimista.

Kyllä, joskus olen lähestynyt arvon päätoimittajaa omienkin höpöhöpö voorumien tiimoilta, eikä vaivautunut vastaamaan mitään, edes höpöhöpöä.

On tuo mulle vastaillut, mutta tarkoitinpahan kommentillani sitä, että kun tarpeeksi kauan tekee jotakin, siis ihan mitä tahansa, tulee omista totuuksista sääntö ja jos siitä poiketaan, ei homma ole enää asiallista - omasta mielestä. Laskeutuminen tavallisen "tietämättömän" asteelle on vaikeaa, jollei mahdotonta ja joka tapauksessa se syö miestä. Toisaalta juuri tuo on kaiken tiedonvälityksen lähtökohta ja myös perusta kaikille toimittamiselle.

Tyypillistä ylimielisyyttä, jota näkyy koko alalla, niin medioissa kuin myymälöissä. Joskus on oltu jotain ja se ainoa alan tietokanava, nykyisin nettifoorumien, somen, blogien jne. myötä tietoisuus on lisääntynyt asiakkailla. Sitten nämä dinosaurukset eivät osaa mukautua nykypäivään ja moderneihin asioihin. Näkyy ihan joka asiassa: sähköpostin käytössä, asiakaspalvelussa, asiakkaan kusettamisessa jne. On hyviäkin toimijoita, mutta myös tätä hieman jääräpäistä oman, wanhan tien kulkijaa. Kukin tyylillään ja asiakkaan on helppo äänestää lompakolla:thumbup:

Niin, liittyisivät tähän porukkaan ja jopa olis viisaus vallalla mokomissa mp lehdissä. Jos eivät itse ymmärtäis jotain oikein tai ainakin samalla tavalla kuin minä itse niin ei kun palstalle vaan mielibideetä kerjäämään niin jopa alkais lehden sivut täyttymään asiantuntevista tieodoista ja kommenteista.

Back